България ще се рекламира ударно като дестинация за четири сезона

/ БГНЕС
"Представянето на България като атрактивна дестинация за четири сезона трябва бъде приоритетно и засилено, особено по време на българското председателство на Съвета на Европейския съюз. Надяваме се на по-засилена рекламна дейност на летищата Варна и Бургас".
 
Това е заявил министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с представител на концесионера на летищата в Бургас и Варна, съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.
 
1 милион туристи в Пловдив за една година, през 2019-та очакват двойно повече

Двамата са се обединили около идеята, че страната трябва да работи активно за това да бъде разпознаваема, всесезонна дестинация, предлагаща качествени туристически услуги.

Черноморието остава предпочитана дестинация за българите през лятото

"Министерството вече активно подготвя следващия летен сезон и отсега 5-звездни хотели за Лято 2018 са резервирани. Продължаваме да водим преговори със световните туроператори, за да поставим много добра основа за следващото лято", е допълнила министър Ангелкова.

"Слънчев бряг" остава номер 1 през лятото