Германският производител на автомобили от висок клас BMW увеличава масово поръчките на акумулаторни клетки за електрически автомобили за следващото десетилетие, тъй като планира десетки нови електрифицирани модели.
Общото увеличение от 6,2 милиарда евро ще дойде от нов договор за 2,9 милиарда евро със Samsung-SDI и увеличение от 4,0 на 7,3 милиарда поръчките от китайската CATL, се казва в съобщение на BMW.
Porsche ще се бори с Tesla на пазара на електроавтомобили в САЩ
Германските автомобилопроизводители бяха притиснати от скандали с вредни емисии и предстоящи по-строги правила за парникови газове в Европа, поради което правят големи залози в електросектора на мобилността.
Съобщението от четвъртък "осигурява дългосрочните нужди от батерии“ за компанията, каза BMW и добави, че тя сама организира доставки на суровини кобалт и литий за производителите на клетки.
Volkswagen решава до края на годината къде ще бъде новият завод
"Спазването на екологичните стандарти и зачитането на правата на човека имат най-висок приоритет" в търсенето на жизненоважни елементи от Австралия и Мароко, заявиха от BMW.
До 2023 г. групата планира да предложи 25 "електрифицирани" модела, включително хибриди и работещи само на електричество превозни средства.
Първите изцяло електрически компактни автомобили Mini ще слязат от конвейра в Оксфорд, Великобритания по-късно тази година.
И се очаква компанията да удвои продажбите на електромобили до 2021 г., след което ще има „стръмна крива на растеж“ от 30% годишно до 2025 г.
Германия инвестира повече в електрически автомобили
Литиево-йонните клетки са градивните елементи на масивните батерии, вградени в електрически и хибридни превозни средства.
Но малко производители на автомобили са поели огромния финансов риск от изграждане на собствено производство, тъй като обемите остават ниски в сравнение с двигателите с вътрешно горене.
Volkswagen започна производство на електромобилите ID 3
По-скоро предпочитат да оставят работата по производството на батерии на специализирани доставчици.
Около две трети от капацитета за производство на клетки са в Китай, като единствено гигантската CATL представлява една четвърт от глобалното предлагане.
Японските Panasonic, китайските BYD и корейските LG-Chem и Samsung-SDI са останалите в челната петорка.
Електромобилите ще са с нови привилегии във Великобритания
Някои от компаниите се разширяват в Европа, като CATL изгражда фабрика в Ерфурт, която първоначално ще зарежда BMW.
Но Париж и Берлин се надяват, че подкрепата на правителството може да помогне за създаването на „Еърбъс при батериите“, който да се изправи пред азиатските конкуренти, като планираните инвестиции са между пет и шест милиарда евро - четири милиарда ще дойдат от частния сектор.
Общото увеличение от 6,2 милиарда евро ще дойде от нов договор за 2,9 милиарда евро със Samsung-SDI и увеличение от 4,0 на 7,3 милиарда поръчките от китайската CATL, се казва в съобщение на BMW.
Porsche ще се бори с Tesla на пазара на електроавтомобили в САЩ
Германските автомобилопроизводители бяха притиснати от скандали с вредни емисии и предстоящи по-строги правила за парникови газове в Европа, поради което правят големи залози в електросектора на мобилността.
Съобщението от четвъртък "осигурява дългосрочните нужди от батерии“ за компанията, каза BMW и добави, че тя сама организира доставки на суровини кобалт и литий за производителите на клетки.
Volkswagen решава до края на годината къде ще бъде новият завод
"Спазването на екологичните стандарти и зачитането на правата на човека имат най-висок приоритет" в търсенето на жизненоважни елементи от Австралия и Мароко, заявиха от BMW.
До 2023 г. групата планира да предложи 25 "електрифицирани" модела, включително хибриди и работещи само на електричество превозни средства.
Първите изцяло електрически компактни автомобили Mini ще слязат от конвейра в Оксфорд, Великобритания по-късно тази година.
И се очаква компанията да удвои продажбите на електромобили до 2021 г., след което ще има „стръмна крива на растеж“ от 30% годишно до 2025 г.
Германия инвестира повече в електрически автомобили
Литиево-йонните клетки са градивните елементи на масивните батерии, вградени в електрически и хибридни превозни средства.
Но малко производители на автомобили са поели огромния финансов риск от изграждане на собствено производство, тъй като обемите остават ниски в сравнение с двигателите с вътрешно горене.
Volkswagen започна производство на електромобилите ID 3
По-скоро предпочитат да оставят работата по производството на батерии на специализирани доставчици.
Около две трети от капацитета за производство на клетки са в Китай, като единствено гигантската CATL представлява една четвърт от глобалното предлагане.
Японските Panasonic, китайските BYD и корейските LG-Chem и Samsung-SDI са останалите в челната петорка.
Електромобилите ще са с нови привилегии във Великобритания
Някои от компаниите се разширяват в Европа, като CATL изгражда фабрика в Ерфурт, която първоначално ще зарежда BMW.
Но Париж и Берлин се надяват, че подкрепата на правителството може да помогне за създаването на „Еърбъс при батериите“, който да се изправи пред азиатските конкуренти, като планираните инвестиции са между пет и шест милиарда евро - четири милиарда ще дойдат от частния сектор.