Мартениците и тази година ще бъдат повлияни от актуалните музикални хитове. След като миналата година превзеха всички дискотеки и чалготеки, тази година „Шушана” и „Кекс” се появяват като надпис на мартеници.
Червено-бели символи „Шушана” и „Кекс” са сред най-поръчваните. Това разкри пред Дарик Стоил Георгиев, съсобственик на специализиран сайт за продажба на мартеници, който предлага продуктите и с надпис по поръчка. Моделът „Шушана” се харчи като топъл хляб и от него вече има продадени над 1000 бройки. Освен това не става въпрос за единични поръчки, а тотална вълна, обясни предприемачът от Варна.
Гривните с надпис „Левски”, „ЦСКА” и „Лудогорец” са най-поръчвани сред мартениците на футболна тематика. Сред европейските грандове най-предпочитани пък са „Барселона”, „Реал Мадрид” и английските клубове. Съвсем естествено имената на най-популярните футболни звезди Меси и Роналдо също красят българските пролетни символи.
Сред новостите на пазара за мартеници тази година са ароматизатори и магнити в червено и бяло, както и късмети за кафе с Баба Марта. Вече се предлагат и корпоративни мартеници, за да могат фирми да популяризират логото си чрез една от най-хубавите български традиции.
За Стоил Георгиев и партньора му традицията е по-скоро бизнес, с който се занимават от 10 години. Започват още като студенти с капитал от 400 лева и една сергия за мартеници. Днес предлагат над 1000 различни видове на символа на Баба Марта. Някои мартеници се изработват от машини, други – ръчно. Поръчки имат дори от чужбина, а сред чужденците в България традицията се почита най-много от англичаните.
Според това как купуват мартеници, българите са два вида. Едните купуват без много да гледат и в последния момент. Другият вид клиенти дълго разглеждат и купуват нещо, което е интересно и нестандартно. Прави впечатление, че жените са по-активни и купуват повече, а мъжете – в последния момент и каквото има.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Червено-бели символи „Шушана” и „Кекс” са сред най-поръчваните. Това разкри пред Дарик Стоил Георгиев, съсобственик на специализиран сайт за продажба на мартеници, който предлага продуктите и с надпис по поръчка. Моделът „Шушана” се харчи като топъл хляб и от него вече има продадени над 1000 бройки. Освен това не става въпрос за единични поръчки, а тотална вълна, обясни предприемачът от Варна.
Гривните с надпис „Левски”, „ЦСКА” и „Лудогорец” са най-поръчвани сред мартениците на футболна тематика. Сред европейските грандове най-предпочитани пък са „Барселона”, „Реал Мадрид” и английските клубове. Съвсем естествено имената на най-популярните футболни звезди Меси и Роналдо също красят българските пролетни символи.
babamarta.bg
За Стоил Георгиев и партньора му традицията е по-скоро бизнес, с който се занимават от 10 години. Започват още като студенти с капитал от 400 лева и една сергия за мартеници. Днес предлагат над 1000 различни видове на символа на Баба Марта. Някои мартеници се изработват от машини, други – ръчно. Поръчки имат дори от чужбина, а сред чужденците в България традицията се почита най-много от англичаните.
babamarta.bg
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК