В община Нова Загора се проведе публично обсъждане на отчета за изпълнението на бюджета на Община Нова Загора за 2016 г. Имуществените данъци за 2016г. са изпълнени на 104,13%, а неданъчните приходи на 108,16%, което показва една добра събираемост и правилно планиране.
Благодарение на доброто изпълнение на приходите, Общината дофинансира и делегираните от държавата дейности, където субсидията не е достатъчна, заяви главния счетоводите в общината Радка Димитрова.
На представянето присъстваха председателя на ОбС Георги Николов, заместник-кметовете Светла Стоянова и Маргарит Тодоров, общински съветници, представители на общинска администрация.
Представено бе изпълнението и на капиталовата програма за 2016 година. Пламен Юнгарев, началник отдел „Териториално и селищно устройство и контрол на строителството” посочи, че планираните капиталови разходи за 2016г.са били в размер на 5 667 972 лв, а изпълнението им - 5 408 075 лв.
Кметът Николай Грозев подчерта, че Община Нова Загора няма просрочени задължения. Той изказа благодарност на експертите, подготвили отчета и на целия екип на общинска администрация за постигната икономическа стабилност на Общината.
Благодарение на доброто изпълнение на приходите, Общината дофинансира и делегираните от държавата дейности, където субсидията не е достатъчна, заяви главния счетоводите в общината Радка Димитрова.
На представянето присъстваха председателя на ОбС Георги Николов, заместник-кметовете Светла Стоянова и Маргарит Тодоров, общински съветници, представители на общинска администрация.
Представено бе изпълнението и на капиталовата програма за 2016 година. Пламен Юнгарев, началник отдел „Териториално и селищно устройство и контрол на строителството” посочи, че планираните капиталови разходи за 2016г.са били в размер на 5 667 972 лв, а изпълнението им - 5 408 075 лв.
Кметът Николай Грозев подчерта, че Община Нова Загора няма просрочени задължения. Той изказа благодарност на експертите, подготвили отчета и на целия екип на общинска администрация за постигната икономическа стабилност на Общината.