Община Плевен обяви конкуpс за длъжността директор на дирекция „Военно-исторически музеи" - Плевен. От общинската администрация поясняват, че конкурсът е обявен поради изтичане на договора на сегашния директор.
Основната функция и задължение на заемащия длъжността е, да организира и ръководи цялостната дейност на дирекцията в рамките на определените му пълномощия и я представлява.
Сред изискванията за заемане на длъжността са висше образование с образователно - квалификационна степен магистър и стаж по специалността 3 години в професионално направление История и археология.
Конкурсът се провежда чрез защита на концепция за дейността и развитието на Дирекция „Военно - исторически музеи" - Плевен за период от пет години, подробно разработена за първата от тях, както и събеседване.
Концепцията трябва да съдържа:
- анализ и оценка на състоянието на музея, основни проблеми на функционирането му;
- тенденции и възможности за развитието на музея, като културен и научен институт и мястото му в музейната мрежа;
- определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на музея, пътищата за постигането им;
- мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на музейните фондове, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на музея;
- етапи за реализация на концепцията;
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник в Центъра за административно обслужване на граждани при Община Плевен, пл. "Възраждане" №4 в едномесечен срок от датата на публикуване на обявата.
За справка тел. 064/881-227 - отдел „Човешки ресурси"