ЦДГЮнско въстание поставя на преден план интерактивните технологии в обучението
ЦДГЮнско въстание поставя на преден план интерактивните технологии в обучението / archive.dariknews

Поредна среща между учители, родители и деца се състоя в детска градина „Юнско въстание" в Плевен.

„Нетрадиционното днес е, че направихме срещата с тригодишните деца от първа възрастова група, а не както до сега - с по-големите", сподели директорът на Детска градина „Юнско въстание" Румяна Ценова.

Тя обясни, че от началото на тази учебна година в градината е взето решение, Дните на отворените врати да се провеждат още с постъпването на децата в първа възрастова група, защото родителите се интересуват от това, как децата им се адаптират в групата.

ЦДГ"Юнско въстание" поставя на преден план интерактивните технологии в обучението
netinfo

Директорът посочи тук ролята на семейството като подкрепа във взаимодействието между него, децата и детската градина и фактът, че когато го има, резултатите са много по-добри.
„Даровете на есента" е основна тема, свързана с възпитаването у децата на познание за здравословното хранене и колкото по-рано се започне, толкова по-голяма е вероятността те да добият трайни навици".

ЦДГ"Юнско въстание" поставя на преден план интерактивните технологии в обучението
netinfo

След посещение на обучение в Бургас от група учителки от Детска градина „Юнско въстание", свързано с интерактивни технологии на взаимодействие в преподаването между учителя и децата, към интерактивната дъска, с която децата вече работят, в градината е добавена и „Пчеличка", с която децата играейки научават много нови неща. Интересното тук е, че "Пчекичката " може да се програмира и децата да й задават определен "маршрут", по който да мине и да събере плодовете от овощната градина, заедно със своя помощник.

ЦДГ"Юнско въстание" поставя на преден план интерактивните технологии в обучението
netinfo

Директорката обясни, че по първоначална информация с тази играчка са се занимавали деца от първи клас, но се е оказало, че при едно по-достъпно поднасяне на информацията е възможно и тригодишни деца могат да работят с нея.

„Бъдещето е в интерактивните технологии на преподаване", убедена е Румяна Ценова, защото днешните деца имат нужда от съвременни подходи за усвояване на новите знания, бидейки заобиколени от съвременните технологии.

Тя сподели, че в новата програма за обучение в предучилищна възраст, която се очаква да бъде приета, работата с компютър е застъпена и се очаква да се даде възможност на децата още от детската градина да се докоснат до новите технологии.

ЦДГ"Юнско въстание" поставя на преден план интерактивните технологии в обучението
netinfo