/ Thinkstock/Getty Images
Комисията за насочване на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центровете за настаняване от семеен тип и учениците, настанени в приемни семейства започва приема на документи от днес и ще продължи до 21.05.2017 г. на адрес РУО – Кюстендил, ул. „Демокрация“ №55, етаж VI, стая №3. Работното време на комисията е от 09.00 до 13.00 часа и от 13.30 до 17.30 часа. Резултатите по насочването на учениците за прием на ученици в VIII и IX клас в неспециализираните училища по държавен план-прием за учебната 2017/2018 година ще бъдат обявени на 26.05.2017 г. в РУО – Кюстендил.
 
Учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центровете за настаняване от семеен тип и учениците, настанени в приемни семейства, се явяват с документ за самоличност при подаването в РУО на документите по чл. 96, ал. 2 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование. Документите са следните:
1. заявление с подредени желания;
2. служебна бележка от училището, в което се обучават, удостоверяваща класа и срочните оценки за първия учебен срок;
3. протокол от специализирана по профила на заболяването лекарска консултативна комисия с приложени лична амбулаторна карта, медицински изследвания, епикризи и консултации, документиращи заболяването, или решение на районна експертна лекарска консултативна комисия - за учениците по чл. 95, ал. 1;
4. служебна бележка, удостоверяваща настаняването в центровете за настаняване от семеен тип - за учениците по чл. 95, ал. 2; 
 
5. нотариално заверено копие от договор за настаняване на ученика в приемно семейство съгласно чл. 27, ал. 5 от Закона за закрила на детето.
Заявлението за класиране и насочване в профилирани паралелки и в паралелки за придобиване на професионално образование е по образец, Приложение 3.3 към Заповед №РД 09-1836 от 22.03.2017 г. на министъра на образованието и науката.
Заявлението се попълва от ученика. Подписва се от ученик, родител/ настойник или длъжностно лице от дом и длъжностно лице от комисията.
При подаване на заявлението се представят за сверяване оригиналите на документите по чл. 96, ал. 2 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование.