Римска СПА дестинация
Римска СПА дестинация / netinfo
Кюстендил ще сложи знак и табели- Римска термална СПА дестинация. Градове от 8 държави, сред които и Кюстендил са включени в проекта по Пътя на римляните в Европа. Община Кюстендил ще сложи логото на проекта на сайта си, което ще е линк към специализирания сайт, където ще са представени всички градове, като Budapest, BadenWeilerq Chianciano terme, Кюстендил, Хисаря, Варна и др.
Управляващият директор на проекта Tobias Bielenstein имаше среща с представители на водещи туроператорски фирми в Кюстендил, с които обсъди вариантите за пакети, в които да бъде включен града. Един от възможните пакети е със столицата- 2 дни в София и 3 дни в Кюстендил.

“На първо място трябва да направим Кюстендил разпознаваем, на второ да изградим неговата репутация. Марката Римска СПА дестинация ще доведе до по- добра разпознаваемост на Кюстендил. След по- малко от половин година отново ще бъда тук и се надявам, тогава да видя знака- Римска СПА дестинация на видно място”, заяви Tobias Bielenstein. Той е бил приятно впечатлен, като видял в града много надписи и на английски език, като говорим за история и култура.  Целта е "Пътят на римляните в Европа" да се продава в САЩ, Япония, Близкия Изток и др.

Римска СПА дестинация
netinfo


Кюстендил и проектът ще бъдат представени на конгреса на Европейската СПА асоциация през месец май, каза Сийка Кацарова, вицепрезидент на ЕСПА и на Българския съюз по балнеология и СПА.

“Ако кметът иска да развива туризма, нещата се получават. Много зависи от общината и от колегите, управители на хотелите, да промотират тази марка, че Кюстендил е Римска СПА дестинация”, коментира Кацарова. Кюстендил предлага 2 хотела за проекта.

Римска СПА дестинация
netinfo


Туристическите пакети, с включен Кюстендил, като Римска СПА дестинация ще бъдат пуснати в продажба до 1 седмица от туроператорските фирми. Резервации ще могат да се направят само с два клика на сайта на проекта: http://roman-thermal-spas.eu/destinations/kyustendil/
Маршрутите, с комбинирано посещение на Кюстендил и София, например ще се предлагат от самите туроператори, защото изискват организиране на транспорт, гидове, преводачи.
Планира се промотирането на Кюстендил на македонския и сръбския пазари.
 
Дарик- Кюстендил