/ Дарик-Кюстендил,архив
Художествена галерия "Владимир Димитров- Майстора" обявява конкурс за длъжностите „Уредник” и „Екскурзовод” при следните условия:
 
Минимални изисквания:

Образователна степен за длъжността „Уредник” – висше  художествено образование, степен „бакалавър“; доказан трудов стаж в сферата на културата; компютърна грамотност – MSOffice, INTERNET EXPLORER, WORD, EXSEL, PHOTOSHOP.

Образователна степен за длъжността „Екскурзовод” – висше  художествено или филоложко образование, степен „бакалавър“; владеене на английски език, доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво; ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство. Компютърна грамотност – MSOffice, INTERNET EXPLORER, WORD, EXSEL, PHOTOSHOP.
        
Място на работа – Художествена галерия „Владимир Димитров – Майстора”.
        
Основни задачи:

За длъжността „Уредник” – Извършва събирателска и изследователска работа; съставя и води пълна номенклатурна документация; следи художествения живот в региона и страната; участва във всички форми на културна и просветна дейност на институцията; подготвя тематични планове и изнася беседи.

За длъжността „Екскурзовод” – Изготвя беседи за експозициите заедно с уредниците на Галерията; посреща посетителите и изнася беседи; участва във всички форми на културна и просветна дейност на институцията; осъществява комуникация с обществеността, други културни институти и учебни заведения; участва в реализирането на изложби и други културни събития.
        
Провеждане на конкурса:

Конкурсът ще бъде проведен в три етапа. Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник. При първия етап конкурсната комисия по допускане на кандидатите разглежда заявленията и преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. Останалите два етапа от конкурса по отношение на допуснатите кандидати включват интервю и писмен текст (есе) по зададена тема.
        
Необходими документи:

·               Заявление;
·               Професионална автобиография на български език, в Europass формат;
·               Документи, доказващи образователна степен – копие от диплома и приложенията към нея;
·               Документи, доказващи степента на владеене на чужди езици;
·               Два броя препоръки от предишни работодатели.

        
Място и срок за подаване на документите: Кюстендил, ул. „Патриарх Евтимий” 20, ХГ „Владимир Димитров – Майстора”, отдел „Деловодство”, от 10.00 до 17.00 часа в работни дни, в едномесечен срок от обявяването на конкурса.

Длъжностните характеристики за конкурсните длъжности са достъпни за кандидатите в отдел „Деловодство”.