Областна администрация Добрич е сред седемте пилотни в страната, които работят по въвеждане на безхартиени заседания на областни комисии и съвети. Това е част от реализацията на един от основните приоритети на правителството за електронно управление. В момента се работи по системата.
Всички материали, които се подготвят и изпращат на членовете на областните комисии и съвети ще бъдат качени в облачно пространство. Участниците в заседанията ще могат да се запознаят с тях от всяко едно устройство, стига да имат връзка с глобалната мрежа.
Предостяването на материалите и документите чрез облачно пространство ще дава възможност на членовете на комисиите и съветите да правят и коментари по разисквания казус. Безхартиениете заседания дават възможност те да се осъществяват и неприсъствено чрез видеовръзка в реално време.
В началото на 2017 г. в Рейтинга на активна прозрачност на областните администрации, изготвен от Програма достъп до информация, Областна администрация Добрич зае престижната втора позиция след Областна администрация Бургас с минимална разлика в крайния резултат.
С въвеждането на новата електронна услуга се цели оптимизиране на работата на администрацията и не на последно място – опазване на околната среда чрез елиминирането на хартията при подготовката и провеждането на заседания, както и ще се спестят разходи за консумативи.
Всички материали, които се подготвят и изпращат на членовете на областните комисии и съвети ще бъдат качени в облачно пространство. Участниците в заседанията ще могат да се запознаят с тях от всяко едно устройство, стига да имат връзка с глобалната мрежа.
Предостяването на материалите и документите чрез облачно пространство ще дава възможност на членовете на комисиите и съветите да правят и коментари по разисквания казус. Безхартиениете заседания дават възможност те да се осъществяват и неприсъствено чрез видеовръзка в реално време.
В началото на 2017 г. в Рейтинга на активна прозрачност на областните администрации, изготвен от Програма достъп до информация, Областна администрация Добрич зае престижната втора позиция след Областна администрация Бургас с минимална разлика в крайния резултат.
С въвеждането на новата електронна услуга се цели оптимизиране на работата на администрацията и не на последно място – опазване на околната среда чрез елиминирането на хартията при подготовката и провеждането на заседания, както и ще се спестят разходи за консумативи.