/ Дарик,архив
„Тайни клиенти” от Комисията за защита на потребителите (КЗП) проверяват търговската мрежа за некоректни промоции. Под лупа се следи и онлайн пространството.
От комисията предупреждават клиентите да са внимателни, тъй като не са малко случаите, в които при търговски кампании за продан се изважда стока с технически проблеми или залежала продукция.

За какво да внимаваме на „черния петък“?

Стока, купена онлайн в "Black friday", може да бъде върната в 14-дневен срок, подчертават от КЗП. В същия този срок, търговецът е задължен да възстанови на клиента обратно средствата, които е платил. Купувачът има право и на рекламация, а ако продавачът не би могъл да отстрани проблема, е задължен отново да върне парите. От КЗП призовават гражданите да се информират за правата си и при нередности да се обръщат за съдействие към комисията.