Корейската LG Electronics пусна в продажба своите най-нови телевизори, използващи следващо поколение екрани, които би трябвало да дадат преднина на компанията пред големия й съперник Samsung, предава АФП.
Гигантът започна да приема предварителни поръчки за телевизори с органични светодиоди или т.нар. "ОЛЕД дисплеи". По този начин той стана първият производител, пуснал на пазара подобни продукти.
Предложенията с този тип технология не се нуждаят от отделно фоново осветление, което ги прави по-тънки, с по-ярка картина и по-енергоспестяващи - с близо 20% спрямо конвенционалните плоски телевизори, предава БГНЕС.
ОЛЕД моделът на LG, който грабва вниманието със своите внушителни 55 инча, бе коронован за най-добра джаджа на изложението за електроника в Лас Вегас. Тогава той надви перлата на Samsung, която има подобни размери. "Ще пуснем ОЛЕД телевизора в Северна Америка, Европа и останалите части на Азия през първото тримесечие, за да си осигурим водеща позиция на пазара за телевизори от следващо поколение", посочи компанията в комюнике.