Американският информационен гигант Apple се съгласи да плати 2,25 милиона австралийски долара глоба за подвеждаща реклама във връзка с таблета iPad.
Това е станало след извънсъдебно споразумение с Австралийската комисия за защита на конкуренцията, което бе оповестено днес. Според комисията рекламата на iPad давала да се разбере, че таблетът може да действа в Австралия с функцията 4G.
След като органът за защита на конкуренцията сезирал Apple, през март компанията предложила да изплати обезщетения на австралийските си клиенти, които са се почувствали измамени, и публикува анонси, изясняващи капацитета на последното й творение, пише БГНЕС.
Функцията 4G действа единствено в САЩ и Канада, но въпреки това Apple си е послужил с нея като рекламен аргумент по цял свят, което според комисията е подвеждаща реклама.