Атанас Райков е новият генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа.
Едно от водещите приложения за чат съобщения има повече от 600 милиона уникални потребители в света, а Централна и Източна Европа се нарежда в топ три на регионите в света. Разширяването на бизнеса е част от стратегията на Viber за увеличаване и утвърждаване на потребителите си в региона, като използва специално разработен маркетинг подход.
„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото, като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона", заяви Марк Харди, главен маркетингов директор на Viber.
Атанас Райков, който става генерален мениджър за Централна и Източна Европа, се присъединява към екипа на Viber след натрупан 10-годишен опит, включващ отговорности, свързани с търговската стратегия за мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Той е работил по разрастването и утвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната, като фокусът му е бил върху мобилните услуги.
Във Viber Райков ще има задачата да разрасне успеха на компанията в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.
В рамките на своята стратегия за взаимодействие с потребителите Viber постоянно създава нови и развлекателни функции в своята услуга. Тя залага на колекции от дигитални стикери и дискусии в реално време - публични чатове, които дават възможност на потребителите да следят и да си взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката.
Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Ето защо Райков ще има задачата да работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на публиката и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.
„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга благодарение на високото качество продукти, които предлага и като марка с приятелско отношение", заяви Атанас Райков.
„Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа, като работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители", подчерта Райков.
От днес потребителите могат да последват публичния чат на Gong.bg, в който могат да следят най-интересните новини от света на спорта и коментарите на журналистите от медията. За да направят това, трябва да кликнат на иконката с публични чатове (в горния десен ъгъл) на приложението.