/ iStock/Getty Images
Американското правителство започва днес мащабна рекламна кампания, за да убеди населението на САЩ да се ваксинира срещу КОВИД-19, след като броят на заразените наскоро започна да нараства, предаде Франс прес.

Кампанията под мотото "Ние можем да го направим" се води на английски и испански. Здравното министерство отдели и няколко милиона долара за разпространението на посланието си в медиите на афроамериканското, испаноезичното, азиатското и индианското малцинство, които са изложени на най-голям риск от КОВИД-19. 

Четири клипа, включително един на испански, призовават населението да се "защити с ваксини, на които можем да се доверим" и които "предлагат отлична защита за всички".

Очаква се рекламната кампания продължи до края на април, се казва в изявление на министерството.

След бавен старт кампанията за ваксинация в САЩ набра скорост от края на януари и президентът Джо Байдън обеща, че до 19 април 90 на сто от пълнолетните американци ще получат възможност да се ваксинират.

Байдън постигна обявената си цел да бъдат поставени 100 милиона дози от ваксината само за 58 дни, след което обяви новата цел - 200 милиона инжекции до стотния ден от встъпването му в длъжност, припомня АФП.

Президентът демократ иска американците да могат да се събират "на малки групи", за да отпразнуват националния празник на четвърти юли. Но въпреки постигнатото в масовата ваксинация, страната преживява ново нарастване на броя на случаите на коронавирус и пандемията отнема живота на средно 900 души дневно в САЩ.
БТА