ЦСКА ще раздаде 10 000 клубни карти на своите фенове преди дербито с Левски в турнира за Купата на България. Картите са част новия проект на „червените“ свързан с въвеждането на клубни карти, които ще бъдат в услуга както на клубовете, така и на феновете. Вече са сключени договори с над 30 търговци, които предоставят отстъпки за притежателите на клубните карти. С пазаруване в обектите определен от търговеца процент ще отива в клуба, а същия процент като клубни точки ще се връща в картодържателя. С тези точки, които са еквивалент на стойността на покупката феновете на ЦСКА ще могат да купуват билети за мачовете, както и продукти от фенмагазина на клуба.

„Новия портал - www.cska.bg- стартира 16 ноември за мача с Левски. Той заменя досегашния сайт на ЦСКА. Ще има екстри за всички привърженици на ЦСКА. Това е поредната крачка към модернизация на развитие на клуба от гледна точка на маркетинга. Ще бъдат раздадени 10 000 клубни карти. Те ще бъдат дадени с билетите. В края на годината пък ще се разиграе томбола за лек автомобил измежду всички картодържатели“, каза изпълнителният директор на тима Александър Тодоров.
„Идеята на портала е всеки привърженик да има такава карта и да пазарува при някой от многото партньори. Всеки път, когато се пазарува с тази карта клубът печели комисионна от това нещо, а част от парите се връщат на картодържателя, с които той може да пазарува билети за мачове и фенартикули на ЦСКА. До момента има сключени договори с около 30 търговци, като всеки месец бройката ще се увеличава с поне 3-4 фирми. Говорим за големите вериги в България. Идеята е до 1 години да сме запълнили абсолютно всички сектори – бързо хранене, бензин и всичко останали“, казаха от клуба.
Освен 10 000 карти, които ще бъдат раздадени те ще бъдат пуснати и в продажба. Те ще бъдат спонсорирани от клуба. Цената на картата е 10 лева, но те ще бъдат заредени с 10 лева, които ще могат да се използват за пазаруване. „Очаквания приход на година от тази дейност е между 300 000 и 1 000 000 лв. Това са песимистичен и оптимистичен вариант. Реалността зависи от феновете“, каза Александър Тодоров.