Качественото съдържание е това, което привлича потенциалните клиенти и задържа вниманието им върху брандовете. Информативните статии, интересните блог постове, увлекателните видеоклипове и визуално привлекателните графики не само носят стойност на аудиторията, но и показват експертиза, създавайки доверие и лоялност към компанията.
Вече седма година поред конференцията Digital4Varna: Next level SEO & Social Media Conference разглежда създаването на съдържание и представя иновациите в сектора. Тази година събитието ще се проведе на 29 юни в хотел и казино "Черно Море" и обещава да бъде по-вдъхновяващо и информативно от всякога. Програмата на конференцията ще обхване ключови теми като стратегии в SEO за 2024-2025 година, маркетинг на съдържанието, ролята на изкуствения интелект в SEO и специализирани подходи за SEO в хазартната индустрия и електронната търговия. Ще разгледа също силата на съдържанието, създадено от потребителите, и ще даде насоки как да се използва успешно за изграждане на доверие и ангажираност. Кои са най-успешните приложими Social Media AI инструменти, които можете да приложите още днес, както и приложими практики от SMM отдела на PayHawk, ще сподели представител на първия български еднорог.
„Съдържанието е в основата на всяка успешна кампания. Тази година искаме да подчертаем именно това и да предоставим на участниците най-новите тенденции и инструменти, с които да подобрят своите маркетингови кампании“, споделя Преслав Бобев, управляващ партньор в IMG Connect и организатор на конференцията.
Digital4Varna 2024 ще събере водещи експерти и професионалисти от индустрията, които ще споделят своите най-добри практики и реални примери за успех. Участниците ще имат възможността да се запознаят с иновативни подходи и да обменят идеи с колеги, докато научават как съдържанието може да бъде използвано за постигане на по-добри резултати в дигиталния маркетинг.
Digital4Varna: Next level SEO & Social Media Conference се осъществява с партньорството на ключови за бизнеса организации като Българска стопанска камара, Българска Екомерс асоциация, Българската предприемаческа асоциация и други.
Вече седма година поред конференцията Digital4Varna: Next level SEO & Social Media Conference разглежда създаването на съдържание и представя иновациите в сектора. Тази година събитието ще се проведе на 29 юни в хотел и казино "Черно Море" и обещава да бъде по-вдъхновяващо и информативно от всякога. Програмата на конференцията ще обхване ключови теми като стратегии в SEO за 2024-2025 година, маркетинг на съдържанието, ролята на изкуствения интелект в SEO и специализирани подходи за SEO в хазартната индустрия и електронната търговия. Ще разгледа също силата на съдържанието, създадено от потребителите, и ще даде насоки как да се използва успешно за изграждане на доверие и ангажираност. Кои са най-успешните приложими Social Media AI инструменти, които можете да приложите още днес, както и приложими практики от SMM отдела на PayHawk, ще сподели представител на първия български еднорог.
„Съдържанието е в основата на всяка успешна кампания. Тази година искаме да подчертаем именно това и да предоставим на участниците най-новите тенденции и инструменти, с които да подобрят своите маркетингови кампании“, споделя Преслав Бобев, управляващ партньор в IMG Connect и организатор на конференцията.
Digital4Varna 2024 ще събере водещи експерти и професионалисти от индустрията, които ще споделят своите най-добри практики и реални примери за успех. Участниците ще имат възможността да се запознаят с иновативни подходи и да обменят идеи с колеги, докато научават как съдържанието може да бъде използвано за постигане на по-добри резултати в дигиталния маркетинг.
Digital4Varna: Next level SEO & Social Media Conference се осъществява с партньорството на ключови за бизнеса организации като Българска стопанска камара, Българска Екомерс асоциация, Българската предприемаческа асоциация и други.