Виждате обувки в онлайн магазин и веднага, ама съвсем веднага, искате да са ваши. И тъй като покупката е на един клик разстояние, вземате решението и с нетърпение очаквате да ги получите. Едва след това ще имате възможност да се убедите в качеството им и дали са ви удобни. Защо става така? Това, разбира се, се дължи на модела на обувките, на цвета им, в някои случаи на марката и на необходимостта да сте в крак с модата. Но в голяма степен роля за огромното желание да ги притежавате има самата снимка. В днешно време професионалната фотография е двигател на всеки магазин. Този дял от нея, който представя различни артикули, се нарича продуктова фотография. Тя показва стоките обикновено на равен фон, за да изпъкват повече и има голямо значение не само за онлайн търговията. Продуктовата фотография се използва за публикуване в уеб сайтове, брошури, билбордове, каталози. Няма начин малка, неясна и с не добри цветове снимка да предизвика интереса на потребителите. Фотографията е първото впечатление от артикула и трябва да е много качествена, за да предизвика интереса към него. Затова е най-добре да бъде направена в професионално студио, каквото е ФотоПро. То е специализирано за продуктова фотография на онлайн магазини. В студиото работят опитни фотографи, ретушори и стилисти. Използва се модерна професионална техника, която включва безогледални фотоапарати и ЛЕД осветление.
Вече дадохме пример с обувките, защото те и облеклата са сред най-търгуваните продукти онлайн. Но професионалните снимки са необходими за всички видове хранителни и нехранителни стоки. От професионално заснемане имат нужда всякакви видове промишлени изделия и продукти за търговия на дребно. В зависимост от артикула е и подходът към фотографирането му.
Ако търсите снимки на модно облекло и аксесоари, има различни възможности: кадри върху продуктова маса; върху манекен; с невидим (ghost) манекен или с живи модели - мъже, жени и деца. Тъй като облеклата трябва да изглеждат перфектно, се предлага и услугата гладене. За живите манекени се използва импулсно осветление от най-висок клас.
Заснемането става след внимателна подготовка, която да представи артикула в най-добрата му светлина. Професионалистите от екипа предлагат своето виждане за най-атрактивното представяне на продуктите. Също така те се съобразяват с изискванията и идеите на клиента. Важна роля играят стилистите, които имат голям опит в продуктовия дизайн. Те помагат при подготовката за заснимането на съвършения кадър. За перфектния краен резултат много спомага ретушьорът, който е специалист в областта на рекламата и графичния дизайн. Заснетите кадри подлежат на ретуш за регулиране на тоновете и цветовете и премахването на несъвършенствата.
Клиентите получават обработените кадри в два варианта. Единият е с висока резолюция, а другият е пригоден за електронна търговия. Фотографиите могат да бъдат качени на сървър, клауд или да бъдат предоставени по друг начин, според желанието на този, който ги поръчва. Могат да бъдат направени снимки за: електронен магазин; Amazon; E-bay; всякакъв вид визуална реклама; печатни материали. Има възможност предназначените за снимане артикули да бъдат взети направо от склада на магазина или да бъдат изпратени с куриер. Съществува и вариант за приемане на спешни поръчки.
Към всеки вид продукт се подхожда индивидуално. Най-популярни са снимките на бял фон, на който артикулите се открояват най-добре. Кристалните кадри като магнит привличат вниманието на потребителите. Затова и са сред най-поръчваните и използваните от e-commerce клиентите. За постигане на още по-ефектни фотографии на модни аксесоари и дребни артикули като бижута се практикуват 360 градусови снимки и видео. Така могат да бъдат заснети и обувките. Детските дрешки пък се открояват много добре, ако им бъдат направени 3D снимки с добавена сянка.
Няма по-добра реклама за всеки магазин от професионалните продуктови фотографии. Добрата снимка сама предизвиква желанието на клиента да си купи перфектно представения артикул, което води до бърз и съвсем пряк ефект върху обема на продажбите.
Заснемането става след внимателна подготовка, която да представи артикула в най-добрата му светлина. Професионалистите от екипа предлагат своето виждане за най-атрактивното представяне на продуктите. Също така те се съобразяват с изискванията и идеите на клиента. Важна роля играят стилистите, които имат голям опит в продуктовия дизайн. Те помагат при подготовката за заснимането на съвършения кадър. За перфектния краен резултат много спомага ретушьорът, който е специалист в областта на рекламата и графичния дизайн. Заснетите кадри подлежат на ретуш за регулиране на тоновете и цветовете и премахването на несъвършенствата.
Клиентите получават обработените кадри в два варианта. Единият е с висока резолюция, а другият е пригоден за електронна търговия. Фотографиите могат да бъдат качени на сървър, клауд или да бъдат предоставени по друг начин, според желанието на този, който ги поръчва. Могат да бъдат направени снимки за: електронен магазин; Amazon; E-bay; всякакъв вид визуална реклама; печатни материали. Има възможност предназначените за снимане артикули да бъдат взети направо от склада на магазина или да бъдат изпратени с куриер. Съществува и вариант за приемане на спешни поръчки.
Към всеки вид продукт се подхожда индивидуално. Най-популярни са снимките на бял фон, на който артикулите се открояват най-добре. Кристалните кадри като магнит привличат вниманието на потребителите. Затова и са сред най-поръчваните и използваните от e-commerce клиентите. За постигане на още по-ефектни фотографии на модни аксесоари и дребни артикули като бижута се практикуват 360 градусови снимки и видео. Така могат да бъдат заснети и обувките. Детските дрешки пък се открояват много добре, ако им бъдат направени 3D снимки с добавена сянка.
Няма по-добра реклама за всеки магазин от професионалните продуктови фотографии. Добрата снимка сама предизвиква желанието на клиента да си купи перфектно представения артикул, което води до бърз и съвсем пряк ефект върху обема на продажбите.