Поредната успешна кампания на „Великият понеделник 2018“* утвърди KINO NOVA като най-гледният и предпочетен филмов тематичен канал както сред всички зрители, така и сред активното население (18-49 г.) по време на кампанията, според данните на международната независима пипълметрична агенция Нилсен Адмосфер България.
По време на филмите от кампанията, KINO NOVA има сериозна преднина пред прекия си конкурент bTV Cinema. С 40% по-голям сред зрителите в България (4+) е делът на филмите, избрани във "Великият понеделник 2018" спрямо съдържанието на bTV Cinema по същото време.
Подчертан е интересът и на активното население (18-49 г.) към "Великият понеделник 2018". Тази аудитория постига с 65% по-висок дял от филмите, излъчвани в същия часови интервал по bTV Cinema.
Призът за най-гледан филм от кампанията тази година грабна екшънът "Жива стомана", излъчен в последния ден на кампанията – 03 септември 2018 г., който отбеляза 15,4% аудиторен дял и 4,2% рейтинг сред активното население (18-49 г.). Това е най-гледаният филм, излъчван в кампанията “Великият понеделник“ от 2014 г. насам сред посочената аудитория.
Общият брой гласували на сайта на кампанията (greatmonday.bg) бележи ръст от 41%, спрямо кампанията през 2017 г., а уникалните потребители са нараснали с 60%.
Отличните резултати на KINO NOVA сред всички зрители (4+) е съпътстван от успеха на тематичните канали на Нова Броудкастинг Груп, които за поредна година (от 2014 г. досега) изпреварват в аудиторен дял групата тематични канали на bTV Media Group.
От началото на годината до момента (януари-август) тематичните канали на Нова Броудкастинг Груп са с 20% преднина в среднодневен аудиторен дял спрямо каналите на bTV, сред зрителите в България (4+).
* период на кампанията "Великият понеделник 2018" (2 юли–4 септември 2018 г.)
По време на филмите от кампанията, KINO NOVA има сериозна преднина пред прекия си конкурент bTV Cinema. С 40% по-голям сред зрителите в България (4+) е делът на филмите, избрани във "Великият понеделник 2018" спрямо съдържанието на bTV Cinema по същото време.
Подчертан е интересът и на активното население (18-49 г.) към "Великият понеделник 2018". Тази аудитория постига с 65% по-висок дял от филмите, излъчвани в същия часови интервал по bTV Cinema.
NOVA
Общият брой гласували на сайта на кампанията (greatmonday.bg) бележи ръст от 41%, спрямо кампанията през 2017 г., а уникалните потребители са нараснали с 60%.
Отличните резултати на KINO NOVA сред всички зрители (4+) е съпътстван от успеха на тематичните канали на Нова Броудкастинг Груп, които за поредна година (от 2014 г. досега) изпреварват в аудиторен дял групата тематични канали на bTV Media Group.
От началото на годината до момента (януари-август) тематичните канали на Нова Броудкастинг Груп са с 20% преднина в среднодневен аудиторен дял спрямо каналите на bTV, сред зрителите в България (4+).
NOVA