/ dariknews.archive
Кампанията на БДЖ „Чети във влака“ набира все повече популярност. Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата, като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач. За удобство на читателите платформата е изцяло подновена, като към разделения на четири основни категории разнообразен избор на книги, вече е добавена категория с аудио книги и категория с пътеписи от конкурса „Разходка с влак”, съобщават от БДЖ.

Най-новият партньор на инициативата „Чети във влака” е фондация „Човешката библиотека”, които предоставиха 35 нови заглавия за читателите във влака. 

Подписаха договор за доставка на нови локомотиви

“Човешката библиотека е отворена общност на читатели, които подбират, популяризират и издават книги за страстни умове и мъдри сърца. Една от отличителните ѝ черти е използването на рециклирана хартия в хартиените издания – и на рециклирани електрони в електронните”, както шеговито посочват в своето описание от БДЖ.

БДЖ съвместно с български издателства стартира кампанията в края на месец юли 2019 г., която цели да стимулира четенето на книги от български автори по време на пътуване. Клиентите на БДЖ, които притежават смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на „Чети във влака“.

Продължава тестването на служителите от "Социалния патронаж" и БДЖ

Кампанията продължава да се радва на голям интерес, като за последния месец са отчетени близо 4 500 посещения на платформата. Наличните книги от началото на кампанията продължават да бъдат предпочитани от регулярен брой посетители, а вече се наблюдава нарастващ интерес и към новодобавените издания. Изключително популярни за читателите са публикуваните пътеписи в категорията „Разходка с влак”.