Ритейл индустрията се променя динамично – дигитализацията и иновациите поставят нови предизвикателства пред специалистите от сектора. Кои са новостите и тенденциите в сегмента, какво ще се случи с реалните физически обекти на магазините и ще остане ли традиционното пазаруване в миналото? Какво търсят клиентите и как компаниите могат да отговорят на търсенето им? Това са само част от въпросите, на които ще се търси отговор на бизнес форума „МySuccess in Retail 3.0 – дигитална трансформация и иновации в ритейл сектора”, който ще се проведе на 27 април в София Хотел Балкан.
По време на форума, ще бъдат представени тенденциите в бранша, потребителските нагласи, новите технологии и бъдещето на ритейл маркетинга.
Кои са лекторите?
Георги Малчев, управляващ директор на XPLORA, Огнян Попов, управител на Broshura.bg, Марко Наумов, NIELSEN България, Весела Калчишкова, GFK България, представители на EY България и други ще дискутират най-интересните теми от сектора.
По време на форума ще бъдат дискутирани предизвикателствата пред FMSG сектора – как дигитализацията променя политиката на хранителните вериги, как да се печелят онлайн потребители и как да ги превърнем в офлайн клиенти, както и изграждането на успешна дигитална среда за развитието на бизнес с бързооборотни стоки.
Интересен казус за разглеждане ще бъде и бурното разрастване на онлайн магазините в секторите мода, спорт и озметика и дали това ще доведе до изчезването на физическите обекти на магазините. Пълната програма на събитието вижте тук тук.
По време на форума, ще бъдат представени тенденциите в бранша, потребителските нагласи, новите технологии и бъдещето на ритейл маркетинга.
Кои са лекторите?
Георги Малчев, управляващ директор на XPLORA, Огнян Попов, управител на Broshura.bg, Марко Наумов, NIELSEN България, Весела Калчишкова, GFK България, представители на EY България и други ще дискутират най-интересните теми от сектора.
По време на форума ще бъдат дискутирани предизвикателствата пред FMSG сектора – как дигитализацията променя политиката на хранителните вериги, как да се печелят онлайн потребители и как да ги превърнем в офлайн клиенти, както и изграждането на успешна дигитална среда за развитието на бизнес с бързооборотни стоки.
Интересен казус за разглеждане ще бъде и бурното разрастване на онлайн магазините в секторите мода, спорт и озметика и дали това ще доведе до изчезването на физическите обекти на магазините. Пълната програма на събитието вижте тук тук.