Снимката е илюстративна
Снимката е илюстративна / iStock/Getty Images
Индийка на 52 години, която рекламира бельо, се опитва да стимулира фирмите за електронна търговия да наемат по-възрастни жени за кампаниите си, предаде Ройтерс.

Тела за милиони: Най-популярните модели на бельо и бански костюми (СНИМКИ)

Джита Дж. преди била учителка. Започва кариерата си на модел на 50 години, след като заема второ място в конкурс за жени на възраст.
Семейството ѝ я подкрепя, но за много индийки на нейните години подобна смяна на професията е немислима.

80-годишен модел разбива стереотипите за възрастта (СНИМКИ)

Джита се надява с примера си да накара фирмите за бельо в Индия да не разчитат само на млади жени.
Петицията ѝ в Change.org е под хаштаг #AgenotCage' (Възрастта не е клетка) и #LingerieHasNoAge' (Бельото няма възраст).

73-годишната Лорън Хътън рекламира бельо на Calvin Klein (ВИДЕО)

Инициативата на Джита е дръзка и необичайна в Индия, където обществото е до голяма степен консервативно и религиозните и културни норми ограничават много жените. Тези норми са още по-строги за прехвърлилите 40 години.

Петицията е подписана от повече от 11 000 души.
БТА