Мадона води преговори за свое риалити шоу със същата продуцентска компания, която стои зад поредицата „Семейство Кардашиян”, съобщава сайтът Контактмюзик.
Мадона подготвя дизайнерски тоалети за турнето си
Досега никой не очакваше, че звезда от калибъра на Кралицата на поп музиката ще може да се включи в подобно шоу. Но времената се менят и зрителският успех на „Семейство Кардашиян” говори, че 58-годишната Мадона има всички шансове да прикове аудиторията към екрана.
Естрадната прима поддържа много добри отношения със съпруга на Ким Кардашиян Кайне Уест. Именно тази звездна двойка подшушнала на Мадона идеята за нейно собствено риалити. Очаква се в поредицата певицата да ангажира децата си Лурдес, Роко,Дейвид и Мърси, както и някои от бившите си и сегашни потенциални любовни завоевания.
Любопитно е, че всъщност Мадона, която ще започне поредното си световно турне „Rebel Heart” следващия месец, не обича да гледа телевизия и почти не пуска своята плазма.
„Много хора са обсебени от телевизионния екран, заяви преди време поп иконата. Но аз не гледам телевизия. Тя ме кара да бъда съдник, а все пак е много субективно да прецениш кое е добро и кое е зло!”, споделя откровено звездата.
Източник: БТА