/ NOVA
Екстремното риалити покори и дигиталното пространство с над 8 милиона гледания в социалните мрежи за първите три епизода и над 1 милион на премиерния епизод на официалния подкаст „След Игрите“
След като завладя телевизионния ефир, мащабният риалити формат „Игри на волята“ покори и дигиталното пространство. Само за първите три епизода на "Игри на волята" профилите на предаването в социалните мрежи Facebook, TikTok и Instagram са събрали над 8 милиона видео гледания.

С втори сезон се завърна и официалният подкаст на екстремното риалити „След Игрите“ с чисто ново студио и нова водеща. Една от най-добре представилите се в състезанието жени – Ваня Запрянова, посрещна своите първи гости – колоритните Мартин и Денислава. Общият брой видео гледания от всички платформи за премиерния епизод е над 1 150 000. Тази есен най-успешният подкаст на риалити предаване в България се завръща и с двойно повече епизоди, които ще позволят на феновете на „Игри на волята“ да опознаят още по-добре новите участници.

Игри на волята
NOVA

Огромният интерес към шестия сезон на „Игри на волята“ се потвърждава и от официалните пийпълметрични данни. Според тях, във всяка една от трите вечери до този момент, между 35% и 40% от всички зрители в активна възраст (18-59 г.) са проследили именно това предаване.

Игри на волята
NOVA

Според официалните данни, разликата между резултатите на „Игри на волята“ и форматите по втората телевизия в класацията остава голяма.

В епизода на екстремното риалити тази вечер от 20:00 ч. по NOVA предстои първа капитанска битка, която може да промени хода на играта.