/ iStock/Getty Images
Фирма  с над 25 годишен опит в продажбата на нови часовници, обслужването и сервизирането им. Кои са "ЗАРА-ТАЙМ" ЕООД и с какво се занимават? Ще разберем повече от тях.

Представете Вас и Вашата компания в няколко изречения?

Ние сме представител и основен дистрибутор  на предпочитани марки часовници на пазара.
"ЗАРА-ТАЙМ" ЕООД, развива и успешна търговия на едро с части и консумативи за часовници. Батерии, огромна гама каишки и верижки за часовници от изпитани и качествени производители. Ние сме официален вносител и представител на различни марки за кожени каишки за ръчни часовници.

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

Компанията съществува от далечната 1995 година. Във физическите ни магазини и онлайн магазина са ангажирани 7 души. Онлайн магазинът стартира през 2009 година. Създаването му беше следствие на работата ни и желанието да присъстваме в онлайн пространството, за да презентираме физическите си наличности. 

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?

Ние сме специализирани в продажбата и поддръжката на часовници, като се стремим да предлагаме часовници и аксесоари, които могат да задоволят всеки вкус и изискване. Часовниците, които предлагаме са на  утвърдени лидери в часовникарското производство, като това ги прави надежден избор за всеки клиент. Предлагаме оригинални каишки и верижки за часовници, които са масово използвани от потребителите. Предимството ни е, че ги поддържаме в наличност и доставяме до всяка точка на страната в рамките на 1 работен ден. Освен това имаме каталог от над 3000 налични модела кожени каишки и верижки, предлагани, както на дребно, така и с цени на едро. За да достигнем и да поддържаме интереса на клиентите ни, не спираме да увеличаваме асортимента си от модели, за да задоволим всеки вкус.

Кои са важните неща при покупка на часовник?

Изборът на часовник днес е много различен при всеки. За някои изборът се свежда до дизайн, за друг до функционалности, за трети до качество. Може би истината е съвкупност от тези неща. За нас изборът на часовник се свежда на първо място до качество на механизъм и изработка. Материалите в изработката трябва да бъдат надеждни и сигурни във времето и устойчиви на външни влияния. Последаващи фактори са удобство на ръката, клас на водоустойчивост и функционалности. 

Къде се продава по-лесно: онлайн или офлайн?  

Продажбата на часовници и аксесоари е еднакво трудна онлайн и офлайн. Със сигурност продуктите, които предлагаме е желателно да се видят и усетят на живо. Това прави вероятно офлайн продажбата по-лесна. Ако възнамерявате да си вземете оригинален аксесоар или часовник, който вече сте виждали на живо, то спокойно може да го закупите и онлайн.
         
Работите ли с външни агенции?

Работим с дигитална агенция "VALIVAL". Те поддържат онлайн магазина ни и се грижат за маркетинга ни онлайн.

Кой е най-силният Ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?

За да видим къде реално се намираме. Като говорим за онлайн магазин със сигурност имаме много пропуски и бихме желали да ги научим, за да коригираме. 

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?

Вероятно да се намали нелоялната конкуренция, за да се спазват официални цени. Със сигурност ще улеснят продажбите, особено на компании, които поддържат и са инвестирали в наличности.