БСП се загрижиха за строежа на магистралите. Според левицата некачествените пътища са проблем не на строителя, а на държавата. Социалистите са взели на прицел предоставените 1,3 млрд. лева за изграждането на автомагистрала „Хемус“.
Петя Аврамова: „Автомагистрали“ ЕАД има ресурса да изгради „Хемус“
Зам.-председателят на БСП Кирил Добрев припомни, че са сигнализирали ОЛАФ и прокуратурата за всичко, което се случва с магистрала „Марица“. По думите му, некачествените пътища не са проблем на изпълнителя, а на държавата:
„Минахме през момента, в който корупцията вече убиваше – случаят в Своге. Днес сме свидетели на поредните безумия – една от най-известните телевизии направи разследване и показа как се работи по трасе, което все още е обект на обществена поръчка, без да е избран изпълнител. И никой от държавните институции не знае кой работи по техния терен. Аз разбирам бъдещия строител – когато се бави обявяването на кандидата, се скъсяват сроковете за изпълнение. И в лицето на този изпълнител ние имаме един отговорен човек, който е решил да си направи работата предварително, така че да не губи време за някакви геоложки проучвания, което време ще използва за другия дейности“, каза Добрев.
МРРБ: Няма сключени договори с подизпълнители за „Хемус“
От БСП коментираха и магистрала „Хемус“. Според социалистите, притесненията им за избора на „Автомагистрали“ се оказали основателни. От отговор на депутатски въпрос става ясно, че „Автомагистрали“ има 20 строителни машини и около 100 работници, а за строителството на „Хемус“ са нужни минимум 700 работници.
Петя Аврамова: „Автомагистрали“ ЕАД има ресурса да изгради „Хемус“
Зам.-председателят на БСП Кирил Добрев припомни, че са сигнализирали ОЛАФ и прокуратурата за всичко, което се случва с магистрала „Марица“. По думите му, некачествените пътища не са проблем на изпълнителя, а на държавата:
„Минахме през момента, в който корупцията вече убиваше – случаят в Своге. Днес сме свидетели на поредните безумия – една от най-известните телевизии направи разследване и показа как се работи по трасе, което все още е обект на обществена поръчка, без да е избран изпълнител. И никой от държавните институции не знае кой работи по техния терен. Аз разбирам бъдещия строител – когато се бави обявяването на кандидата, се скъсяват сроковете за изпълнение. И в лицето на този изпълнител ние имаме един отговорен човек, който е решил да си направи работата предварително, така че да не губи време за някакви геоложки проучвания, което време ще използва за другия дейности“, каза Добрев.
МРРБ: Няма сключени договори с подизпълнители за „Хемус“
От БСП коментираха и магистрала „Хемус“. Според социалистите, притесненията им за избора на „Автомагистрали“ се оказали основателни. От отговор на депутатски въпрос става ясно, че „Автомагистрали“ има 20 строителни машини и около 100 работници, а за строителството на „Хемус“ са нужни минимум 700 работници.