За трета поредна година инициативата на Fibank (Първа инвестиционна банка) „Най-добра българска фирма на годината" ще отличи успешните български компании, които са постигнали високи резултати през изминалата година.
В миналогодишното издание на конкурса участваха повече от 100 български фирми от различни сектори на икономиката. Награди бяха присъдени в три отделни категории - „Микро и малки фирми", „Средни и големи фирми" и „Награда на публиката". Печелившите бяха избрани според подадените от тях финансови и други параметри, като важен компонент от общата оценка беше корпоративната социална отговорност на компанията.
„Тази година въвеждаме нова категория „Внедряване на иновации", в която ще бъдат отличени компаниите с опит в разработването и внедряването на иновативни продукти и услуги. Тази категория е важна, защото показва добрите практики, които водят до успешна реализация на пазара и повишаване на конкурентоспособността на фирмата", каза Васил Христов - изпълнителен директор на Fibank (Първа инвестиционна банка).
В третото издание на конкурса остават задължителни условията кандидатите да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват българска марка.
Всички фирми, които отговарят на тези условия, могат да участват до 31-ви октомври 2014 г. включително чрез попълване на специална онлайн форма за регистрация на сайта на конкурса - www.naidobrafirma.bg
Техните кандидатури ще бъдат оценявани от жури в състав:
Венелина Гочева - управител на „Медийна група България Холдинг";
Светла Костадинова - изпълнителен директор на Института за пазарна икономика;
Емил Хърсев - икономически анализатор, финансист и преподавател по банково дело в УНСС;
Йордан Матеев - икономически журналист и главен редактор на списание „Forbes България";
Кънчо Стойчев - съосновател на ББСС „Галъп интернешънъл";
Лъчезар Богданов - икономически анализатор, управляващ партньор в „Индъстри уоч";
Васил Христов - Член на Управителния съвет и Изпълнителен директор на Fibank.
Оценката на публиката също е важна и затова всеки желаещ може да гласува за своята любима компанията в категорията „Награда на публиката" на сайта на конкурса www.naidobrafirma.bg.