Магазините в САЩ примамват купувачи с празнични разпродажби
Магазините в САЩ примамват купувачи с празнични разпродажби / снимки: БГНЕС

Остават малко повече от две седмици до Коледа и американските търговци на дребно, чиито продажби намаляват спрямо силното начало на празничния сезон, усещат натиска на финалната права, предаде Асошиейтед прес.

Предварителни данни сочат, че миналите събота и неделя са били по-силни от предходните, но магазините очакват мнозина от купувачите да изчакат последните няколко дни преди 25 декември, особено след като Коледа се пада във вторник.

"Този уикенд беше много по-добър от миналия, но не е достатъчно", коментира Маршал Коен, главен анализатор в компанията за пазарни проучвания NPD Group Inc. („Ен Пи Ди груп”). "Ще има още по-големи промоции", допълва Маршал.

Потребителите, включително онези, които привършват с празничното пазаруване, както и току-що започналите да купуват, са въоръжени със списъци за подаръци, но същевременно търсят и изгодни оферти.

След силния уикенд по случай Деня на благодарността, с който започва сезонът на празничното пазаруване, бизнесът се е забавил повече от обикновено, като търговците на дребно за отчели смесени резултати за ноември. В момента магазините увеличават разпродажбите си и измислят други примамки, за да стимулират купувачите, посочва АП.