Какво търсим в интернет?
Какво търсим в интернет? / Thinkstock/Getty Images

В безкрайното море от информация в глобалната мрежа хората търсят, често хващайки се за думата новини. Преди нея по честота са само спорт и здраве.

Сърфирането на мъжете и жените - открийте петте разлики

И при търсенето в интернет можем да потърсим и намерим аргументи за приликите и разликите между мъжете и жените. Топ пет на темите за мъжете са спорт, коли, жени, фитнес и новини, а жените се интересуват от мода и красота, здраве и диети, сериали. Интересните данни огласиха от платформата за реклама на клик Adwise.bg по повод петата си годишнина.

Статистическите данни потвърждават и 437 000 посетители на Dariknews.bg месечно, които ако живееха в град в САЩ, той би бил 13-ият по население в страната, веднага след Канзас сити. Общият брой на импресиите за 2014-а в новинарския сайт - 91 млн., пък е съизмерим със сбора от годишните доходи в долари на двама от най-добре платените шефове в света - изпълнителния директор на телевизионния канал CBS Лесли Монс и неговата колежка от Yahoo Мариса Майерс.

Ако се върнем в измеренията на родината, то всеки месец  Dariknews.bg достига средно до всеки десети българин, показват цифрите.

Adwise.bg - ползи и възможности при рекламата на клик

Adwise.bg е платформа, която дава възможност за реклама на клик с постижими разходи за бизнеса - лев на ден, та дори и по-малко. Adwise.bg e част от портфолиото на „Нетинфо" и позволява на всекиго да достигне до 1,5 млн. уникални посетители във всеки делничен ден или 75% от интернет потребителите в страната.

Рекламата се заплаща на клик. Действието от страна на потребителя означава, че печелите заинтересуван от вашия продукт или услуга бъдещ клиент. Платформата е особено удобна за частни обяви и най-вече за малкия и средния бизнес, тъй като дава възможност за максимален ефект със скромна инвестиция.

За 2014-а Adwise.bg отчита почти двойно повече кликове годишно, както и повишена релевантност на рекламите, които се появяват в най-големите сайтове в България - като Abv.bg, Vbox7.com, Sinoptik.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Edna.bg, както и в още над 800 партньорски сайта. Активните рекламни карета вече са над 2500, а кампаниите, които текат всеки ден, са над 1600. Най-много са рекламодателите в сферата на електронната търговия, следвани от рекламните агенции, туристическите агенции и козметичната индустрия и туризма.

Любопитен факт е и как се представят отделните региони на страната при таргетирането. Най-често таргетираният регион е Югозападният (езикови школи), следван от Североизточния (курсове, езикови школи и красота), Южния централен (красота и здраве, мода и стил), Югоизточния (почивки и екскурзии, здраве и онлайн магазини), а най-малко - Северният централен (ремонти) и Северозападният (евтини онлайн стоки, обяви купува-продава, електронна търговия).

Как бизнесът може да накара хората да го намерят - вижте на Adwise.bg