GM няма да спонсорира Олимпийския комитет на САЩ след 2008 г.
GM няма да спонсорира Олимпийския комитет на САЩ след 2008 г. / netinfo

General Motors Corp. („Дженерaл мотърс корп.”) обяви, че е решила да не подновява спонсорството си на Олимпийския комитет на САЩ след 2008 г., когато приключва договорът й, предаде Асошиейтед прес.

Компанията съобщи вчера, че това решение е продиктувано от промени в пазарната стратегия на компанията и е след анализ на възвращаемостта на инвестициите й в реклама.

Десетгодишното споразумение за милиони долари включваше плащания към Олимпийския комитет на САЩ плюс всички разходи за реклама и поемане на разноските по други пера, пише БТА.

General Motors продължава да търси начини да за най-ефективно инвестиране на средствата си в реклама, включително и чрез преминаване към дигитален формат от традиционната печатна, телевизионна и радио реклама, каза говорител на компанията.