Почти 5600 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през септември.
Над 1200 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. Повече от 900 клиенти са посетили териториалната агенция заради въпроси, свързани със здравно-осигурителния статус. Над 400 са го направили поради необходимост от издаване на документ, а приблизително 60, за да получат информация. За около 130 клиенти причината е била регистрация и промени в регистрацията, а за 90 - регистрация или дерегистрация на касов апарат. 60 клиенти са посетили офиса на НАП във връзка с получаване на формуляри.
Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
5 мин. е било средното време за изчакване на клиент през септември, а 6 мин. - за обслужване.