Предложение за нова структура и численост на общинската администрация внесе кметът на Общината на извънредното заседание на Общинския съвет в Свищов.
Според предложението към досега съществуващите три дирекции ще се създадат две нови дирекции и шест нови отдела.
Към досега съществуващата дирекция "Финансови дейности" ще се открият два нови отдела –"Счетоводство и контрол" и Общински приходи".
Дирекция "Административно-правно-обслужване" ще бъде с ново име – „Административно-правно, информационно обслужване, управление на проекти и европейски въпроси". Към дирекцията ще бъде създаден нов отдел "Правен".
Кметът предлага още да бъде създадена нова дирекция "Управление на собствеността, стопански дейности, обществени поръчки и приватизация", която да се занимава с дейностите в областта на управлението и стопанисването на общинската собственост, стопанската дейност на Общината, приватизацията и обществените поръчки. Към тази дирекция ще има и нов отдел "Обществени поръчки".
Предвижда се още нова дирекция "Устройство на територията, кадастър и контрол по строителството". Обособяването й е свързано с прилагането на Закона за устройство на територията, Закона за кадастъра и имотния регистър и свързаната с тях поднормативна уредба, както и с увеличаващия се темп на строителство в частния и обществения сектор. Към тази дирекция ще се обособи нов отдел "Устройство на територията и регулация", а досегашният отдел "Устройство на територията, строителство и кадастър" ще се трансформира на отдел "Кадастър, техническо обслужване и контрол по строителството".
Планира се досега съществуващата дирекция "Устройство на територията, строителство и инвестиционна политика" да се трансформира в дирекция "Инвестиционна политика и екология", която ще се занимава най-вече с дейностите по изпълнението на обектите от поименния списък на капиталовите разходи на Общината – изработване на инвестиционни проекти, съгласуването им, инвеститорски контрол, поддържане на общинската инфраструктура.
Според предложението в структурата на администрацията ще има нов отдел "Протоколни дейности и връзки с обществеността", който ще е на пряко подчинение на секретаря на Общината.
С предложените промени числеността на общинската администрация ще се увеличи с 16 щатни бройки.
Предложението е новата структура да влезе в сила от 1 ноември 2008 година.
Към досега съществуващата дирекция "Финансови дейности" ще се открият два нови отдела –"Счетоводство и контрол" и Общински приходи".
Дирекция "Административно-правно-обслужване" ще бъде с ново име – „Административно-правно, информационно обслужване, управление на проекти и европейски въпроси". Към дирекцията ще бъде създаден нов отдел "Правен".
Кметът предлага още да бъде създадена нова дирекция "Управление на собствеността, стопански дейности, обществени поръчки и приватизация", която да се занимава с дейностите в областта на управлението и стопанисването на общинската собственост, стопанската дейност на Общината, приватизацията и обществените поръчки. Към тази дирекция ще има и нов отдел "Обществени поръчки".
Предвижда се още нова дирекция "Устройство на територията, кадастър и контрол по строителството". Обособяването й е свързано с прилагането на Закона за устройство на територията, Закона за кадастъра и имотния регистър и свързаната с тях поднормативна уредба, както и с увеличаващия се темп на строителство в частния и обществения сектор. Към тази дирекция ще се обособи нов отдел "Устройство на територията и регулация", а досегашният отдел "Устройство на територията, строителство и кадастър" ще се трансформира на отдел "Кадастър, техническо обслужване и контрол по строителството".
Планира се досега съществуващата дирекция "Устройство на територията, строителство и инвестиционна политика" да се трансформира в дирекция "Инвестиционна политика и екология", която ще се занимава най-вече с дейностите по изпълнението на обектите от поименния списък на капиталовите разходи на Общината – изработване на инвестиционни проекти, съгласуването им, инвеститорски контрол, поддържане на общинската инфраструктура.
Според предложението в структурата на администрацията ще има нов отдел "Протоколни дейности и връзки с обществеността", който ще е на пряко подчинение на секретаря на Общината.
С предложените промени числеността на общинската администрация ще се увеличи с 16 щатни бройки.
Предложението е новата структура да влезе в сила от 1 ноември 2008 година.