20000 зрители от цяла България се събраха вчера във В. Търново за да наблюдават първия за сезона автомобилен старт у нас. Състезанието на Западния пътен възел бе открито от кмета д-р Румен Рашев и председателя на Организационния комитет Ичко Лозев. Перфектната организация на клуба- домакин „Етър Рейсинг”, Общината и РПУ В. Търново, които не допуснаха никакви инциденти около трасето, въпреки многобройната публика, бяха отчетени от вицепрезидента на Федерацията Георги Славейков и специалния пратеник на БФАС Валя Пантелеева, които заявиха, че ще дадат висока оценка на „Писта В. Търново” и няма причини състезанието да не бъде включено догодина като кръг от шампионата и да носи точки на участниците.
„Отлична организация, много старание от страна на домакините, няма причини тук да не се провеждат състезания. Имам леки забележко само по някои участъци от трасето, които с малко усилия могат да бъдат отстранени, т.е. да се уширят, което ще даде възможност за повече изпреварвания, а от тук и за по- голяма атрактивност. Смятам че именно Западния пътен възел е най- доброто място във В. Търново за пистово състезание”, коментира Валя Пантелеева.
Почти същата позиция изразиха и първите трима пилоти в генералното класиране Георги Танев със „Субару Импреза”, Илия Царски с „Митцубиши Лансър ЕВО9” и Румен Дунев с „Рено Клио С160”, които благодариха на „Етър Рейсинг” за възможността да стартират в Старата столица и обещаха да се върнат след година отново. Тримата водиха много здрава битка по между си, като още на първия завой Дунев и Царски се удариха леко, но останаха на трасето.
След тях в компелксното подреждане на група „А- N”, в която бяха най- расовоте коли, са Борис Борисов, еленчани Иван Ганчев, Йордан Атанасов, Красимир Кандиларов, Тодор Тодоров, Петко Петков и.т.н. Освен последните трима в тази група стартираха и още двама представители на „Етър Рейсинг” Спас Видаркински и Веселин Николаев, които са 14- ти и 15- ти.
Петко Петков, който имаше технически проблеми с взетото под наем „Пежо206С1600” и заяви че няма да го задържи за следващи състезания и Веселин Николаев са втори и трети в „А- 6”. Иван Ганчев победи в „N- 3”, където Красимир Кандиларов е трети. Тодор Тодоров и Живко Неделчев са първи и трети в „А- 5”.
В група Хобикар, където се състезаваха автомобили с мощност над 1600 куб. сантиметра първи финишира Пламен Атанасов, пред Атанас Божилов и Стефан Георгиев. Тук най- добро време в тренировките в събота даде новото попълнение на „Етър Рейсинг” Александър Бох с „Митцубиши Лансер ЕВО9”, но заради повреда на диференциала не можа да стартира вчера.
В група Хобикар до 1600 куб. сантиметра победител е Петър Петров, пред Веселин Недевски, Росен Русев и Живко Живков, последните двама от „Етър Райсинг”.
Първенците в отделните класове и групи получиха премии от по 500 лева, вторите от по 300, а третите от по 200 лева. за всички пилоти на почетната стълбичка имаше още маркови масла и добавки.
55 пилоти стартираха, 33- ама завършиха състезанието.
„Отлична организация, много старание от страна на домакините, няма причини тук да не се провеждат състезания. Имам леки забележко само по някои участъци от трасето, които с малко усилия могат да бъдат отстранени, т.е. да се уширят, което ще даде възможност за повече изпреварвания, а от тук и за по- голяма атрактивност. Смятам че именно Западния пътен възел е най- доброто място във В. Търново за пистово състезание”, коментира Валя Пантелеева.
Почти същата позиция изразиха и първите трима пилоти в генералното класиране Георги Танев със „Субару Импреза”, Илия Царски с „Митцубиши Лансър ЕВО9” и Румен Дунев с „Рено Клио С160”, които благодариха на „Етър Рейсинг” за възможността да стартират в Старата столица и обещаха да се върнат след година отново. Тримата водиха много здрава битка по между си, като още на първия завой Дунев и Царски се удариха леко, но останаха на трасето.
След тях в компелксното подреждане на група „А- N”, в която бяха най- расовоте коли, са Борис Борисов, еленчани Иван Ганчев, Йордан Атанасов, Красимир Кандиларов, Тодор Тодоров, Петко Петков и.т.н. Освен последните трима в тази група стартираха и още двама представители на „Етър Рейсинг” Спас Видаркински и Веселин Николаев, които са 14- ти и 15- ти.
Петко Петков, който имаше технически проблеми с взетото под наем „Пежо206С1600” и заяви че няма да го задържи за следващи състезания и Веселин Николаев са втори и трети в „А- 6”. Иван Ганчев победи в „N- 3”, където Красимир Кандиларов е трети. Тодор Тодоров и Живко Неделчев са първи и трети в „А- 5”.
В група Хобикар, където се състезаваха автомобили с мощност над 1600 куб. сантиметра първи финишира Пламен Атанасов, пред Атанас Божилов и Стефан Георгиев. Тук най- добро време в тренировките в събота даде новото попълнение на „Етър Рейсинг” Александър Бох с „Митцубиши Лансер ЕВО9”, но заради повреда на диференциала не можа да стартира вчера.
В група Хобикар до 1600 куб. сантиметра победител е Петър Петров, пред Веселин Недевски, Росен Русев и Живко Живков, последните двама от „Етър Райсинг”.
Първенците в отделните класове и групи получиха премии от по 500 лева, вторите от по 300, а третите от по 200 лева. за всички пилоти на почетната стълбичка имаше още маркови масла и добавки.
55 пилоти стартираха, 33- ама завършиха състезанието.