България е особено популярна сред полските граждани, защото е от скоро в Европейския съюз и това прави пътуването и обмена на стоки по-лесен. Основно полските инвеститори проявяват интерес в областта на строителството на имоти и по-конкретно - в изграждането на комплекси по Черноморието, коментира Хоронжикевич.
Световната криза няма отрицателно влияние върху търговските отношения между Полша и България. Само за първите седем месеца на 2008 година износът на родните фирми за Полша се е увеличил с 50 на сто, което показва, че българските фирми са изключително активни. До края на годината прогнозите са стокообменът между двете държави да нарасне с 40 %, уточни полският съветник.
От януари до август месец включително, броят на полските туристи у нас се е увеличил с 11% спрямо същия период на миналата година. На есенното изложение „Трите ключа” има общо 500 фирми, 40 от които са полски, допълни Хоронжикевич.