Софиянец получил сметка за топло за близо 7000 лева, било софтуерна грешка
Софиянец получил сметка за топло за близо 7000 лева, било софтуерна грешка / Thinkstock/Getty Images

Софиянец получил изравнителна сметка за парно и топла вода за близо 7000 лв. от топлинния си счетоводител "Техем". Той живее със съпругата си в квартал "Дружба" и винаги е бил изряден към столичната топлофикация, съобщава в. "Телеграф", пред който шокираният мъж се оплакал.

Било петък - 24 юли, отишъл в офиса на фирмата още в понеделник. Показал невероятната сметка, служителката влязла някъде с нея и се бавила близо час. "После излезе с шефката си,  двете се тюхкаха, предлагаха ми вода, бонбони", разказва мъжът. Добавя, че имал нужда от успокоителни и му се наложило да мине на хапчета, откакто видял ужасяващата сума.

Обещали да решат проблема и той подал жалба, какъвто е редът. Получил чак след месец писмо с корекция, но сумата отново била огромна - 907 лв.

След поредното обаждане във фирмата пак му обещали, че ще се направи корекция. Но нямало да е с много. Посетилите го у дома служители установили, че всички уреди в апартамента са пломбирани и редовни. За предишния отоплителен сезон на мъжа са били възстановени 500 лв. за топла вода.

Случаят е неприятен, имаме готовност да компенсираме клиента, коментират от "Техем". "Допусната е грешка, която е в нашия софтуер при генерирането на фактурата", обясняват оттам. Към момента изравнителната сметка на клиента е в процес на корекция.