Над 11 хил. русенци си спестиха посещение в НАП чрез електронните услуги

/ НАП-Русе
Над 11 хил. русенци си спестиха посещение в НАП чрез електронните услуги
101962
Над 11 хил. русенци си спестиха посещение в НАП чрез електронните услуги
  • Над 11 хил. русенци си спестиха посещение в НАП чрез електронните услуги
Благодарение на електронните услуги на НАП над 11 300 русенци са си спестили посещение в офиса на агенцията през първото полугодие на годината.

НАП-Русе ще провежда анкета с клиентите за нивото на обслужване

С толкова по-малко са регистрираните в него клиенти, спрямо аналогичния период на 2018 г. От общо 49 986 обслужени посетители традиционно най-много са се нуждаели от изясняване на здравен статус - 10 518, а на второ място - 9 309, са подавалите данъчни и осигурителни декларации.

НАП-Русе със 7% по-добри резултати в данъчната кампания

За издаване на удостоверения към приходната администрация са се обърнали 5 846 жители на региона и на четвърто място се нареждат 5 032 клиенти, които са пожелали да направят регистрация или промени в нея като самоосигуряващи се лица или икономически субекти.

„Сини“ патрули ще бъдат всекидневни посетители на търговските обекти

Електронните услуги на НАП могат да се използват с ПИК - персонален идентификационен код, който се получава бързо, безплатно и безсрочно в офис на агенцията, като за изминалите 6 месеца с него са се сдобили 4 903 русенци и общо вече го използват 35 619 жители на региона.

Чуйте повече в звуковия файл: