В списъка на кредиторите следват Агенцията за държавни вземания, “Петрол” АД и на четвърто място – “Векта”, по чийто иск “Градски транспорт” бе обявен в несъстоятелност. Съдът е признал 7,7 -те милиона лева за купените на лизинг от “Транс сити” 50 нови автобуса като вземания на новия собственик.
Управителят на “Векта" Петър Никленов е предложил постоянен синдик да стане досегашният временен Константин Брусев, което при гласуването не е било прието. Ще обжалвам "до дупка" решението на съда, защото той неправомерно допусна "Транс сити" като кредитор и така наруши правата на истинските кредитори на "Градски транспорт", заяви Никленов след заседанието. Според него, лизинговите вноски, които "Градски транспорт" дължи на "Транс сити" за новите рейсове, не са изискуеми към момента и ще станат такива едва при обяваването на фирмата в несъстоятелност. Това обаче е следващ етап на производството по неплатежоспособност и към днешна дата купувачът няма право да черпи права на кредитор, заяви Никленов.
Междувременно стана ясно, че на 24 септември петчленен състав на Върховния касационен съд ще гледа жалбата на Ангел Батаклиев срещу несъстоятелността на превозвача. Той настоява магистратите да приемат като нови доказателства по делото направените след приватизацията инвестиции.