Фабриката за майонеза “Краси” в Пловдив вече притежава и американски атестат за качество. Eкип на американската правителствена служба за храните (FDA) e посетил производствените халета в града под тепетата, за да констатира на място, че са взети всички мерки за безопасност по време на производството и че продуктите с търговската марка “Краси” отговарят на всички стандарти. Службата атестира компании от цял свят, за да гарантира качествата им на американския пазар, заяви пред Дарик мениджърът на компанията Даниела Авджиева.
Разчитаме преди всичко на нашия пазар, но вече реализираме и износ зад океана, уточни Авджиева. Подукция се изнася и за страни от ЕС - Кипър, Германия и Великобритания.
Mайонеза „Краси“ е марката с най-ясна идентичност и българският потребител категорично я поставя на първо място, показва последното проучване на пазара в страната. Традиционната майонеза остава без промяна на вкуса вече 20 години и държи първенството с дял от над 72% на вътрешния пазар. При производството на продукта се залага на натурални съставки и компромис с тях, дори в условията на перманентна икономическа криза, е недопустим, категорична е Даниела Авджиева. Ключът за успеха през изминалите години, е доверието на клиентите към продукта, което ние най-много ценим в работата си, допълни бизнес дамата.
Добрият мениджмънт залага и на завидна социалната политика, което гарантира почти нулево текучество сред работниците и запазване на специалистите и служителите от по-високото ниво на управление на компанията. Работниците се хранят безплатнo всеки ден, като храната се приготвя в собствени кухненски помещения. Tе ползват организиран транспорт до фабриката и обратно, както и безплатни таксиметрови услуги (за тези, които работят на смени).
Собственикът Димитър Консулов държи да осигурява безвъзмездно за всички, които работят в компанията и годишни профилактични прегледи, както и противогрипни ваксини.