Първа среща проведе омбудсманът на ЧЕЗ с потребители в Плевен
Първа среща проведе омбудсманът на ЧЕЗ с потребители в Плевен / dariknews.bg

Приключи Деня на отворени врати на първия енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров в Плевен. Всеки клиент на компанията, проявил интерес имаше възможност да проведе личен разговор с омбудсмана.

Поставените от клиентите въпроси по време на срещата им с омбудсмана бяха свързани с проблеми като присъединяване на нови обекти, възможностите за реакция на клиентите при нанесени щети на домашни електроуреди вследствие на токови удари, цената за стопански потребители за достъп до електроразпределителната мрежа.

Сигналите на клиентите бяха приети лично от енергийния омбудсман, който увери, че на всички ще бъде отговорено в установения срок.

Преди срещата с клиенти енергийният омбудсман запозна кмета на Плевен проф. д-р Димитър Стойков, с правомощията на омбудсмана. Бяха обсъдени и възможностите за подобряване на обслужването на клиентите в района и продължаване на ефективната комуникация на ЧЕЗ с Община Плевен.

Омбудсманът Радослав Димитров сподели пред журналисти, някои от поводите за подаванена жалби от потребителите на ЧЕЗ. Според кратката статистика, окончателно решените жалби за Плевен са общо 28 като 22 от тях са неоснователни. От тях осем са жалбите за високи сметки, като две от тях са основателни. В четири случая става въпрос за грешно отчитане, един от които е основателен. За грешно отчитане на електромери също има една основателна от четири подадени жалби. От три сигнала за нетехнически загуби един е основателен. Две са жалбите за нови присъединявания, като в едната е неоснователна.

Всеки един случай е много специфичен за конкретното домакинство или фирма и омбудсманът се обръща към съответения специалист от дружеството, с който да вземат решение по дадения казус, обясни Радослав Димитров.