Община Кюстендил
Община Кюстендил / Дарик-Кюстендил,архив
Община Кюстендил приема документи за подбор на персонал за работа в „Център за активно включване”. Търсят се двама социални работници, двама професионални консултанти и един психолог. Документите ще могат да се подават  до 10.07.2018 г. включително. Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 09.12.2019 г.
 
 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
 
Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи, хора с увреждания и техните семейства, и безработни и/или неактивни лица;
Да имат умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции;
Да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги;
Да притежават компютърна грамотност;
Да бъдат комуникативни и да притежават умения за работа в екип;
Да спазват Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства, пълнолетни лица и общности;
Да прилагат Методиката на екипната работа по случай и Методическото ръководство за предоставяне на услугите по проекта;
Да участват в обучения, организирани от МТСП и Община Кюстендил, както и в срещите на екипа от специалисти на „Център за активно включване”, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности.
 
Начин на провеждане на подбора:
Обявление;
Подбор на кандидатите по подадените документи;
Събеседване.
 
         Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец – Приложение 1;
- Автобиография - по образец – Приложение 4;
- Служебна бележка от Дирекция „Бюро по труда”  и Декларация целева група - Приложение 2;
- Копие от документ за завършено образование;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
 
          Документите по образец се получават на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Кюстендил.
 
         Място и срок за подаване на документите:
        Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
  
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.
 
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Кюстендил.
 
        Телефон за информация: 078/55-11-31
 
 
ВАЖНО:
 
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 16.07.2018 г. на информационното табло до офиса на проекта в гр. Кюстендил, ул. „Яворов”6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/ и на сайта на Община Кюстендил.