община Кюстендил
община Кюстендил / netinfo
Община Кюстендил  провежда подбор на персонал за „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда” за длъжността: кинезитерапевт/рехабилитатор – 1 щ. бр.


Лицето се назначава на трудов договор до завръщане на титуляра на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности до 31.12.2017 г.

Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено висше образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3/ Специалност – рехабилитация, кинезитерапия;
4/ Професионален опит – не се изисква;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Дава съвети и изработва оценки на потребителите;
3/ Работи по изготвени от него годишна програма, програми за индивидуална и групова работа;
4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им на всеки 6 месеца;
5/ Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в Центъра и в домашна среда;
6/ Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
7/ Води необходимата документация и отчетност;
8/ Участва в мобилната работа на екипа от Центъра;
9/ Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в Центъра за почасово предоставяне на услуги в общността и в домашна среда.
 
 Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Да притежават компютърна грамотност.
- Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.

Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.