Габровският драматичен театър се включи в инициативата „Училищни чудеса“ на Фондация „Ук”.
Актрисата Поля Йорданова и директорът на театъра Петко Койчев разиграха етюди като част от обучение по презентационни умения за ученици от 10 до 12 клас от Ябланица и Луковит, участници в програмата „Старт в кариерата“.
Програмата на обучението включваше подготовка за интервю за работа, изграждане на умения за публично представяне, изготвяне на автобиография и кариерно ориентиране. Габровските актьори представиха различни ролеви модели и очаквани реакции при провеждане на успешно и неуспешно интервю за работа.
Програмата „Старт в кариерата“ на инициативата „Училищни чудеса“ работи с ученици с нисък социално-икономически статус от малки населени места в страната. Целта е да се окаже подкрепа на младите хора за развитието на техните таланти и личностна реализация, да се предотврати ранното им изпадане от образователната система, последващата социална изолация и бедност.
По време на програмата учениците получават менторска подкрепа за създаването на позитивни ролеви модели сред тях и обкръжението им от възрастни.
За последните три години инициативата „Училищни чудеса“ вдъхновява 62 ученици да се превърнат в лидери. Представители на инициативата стават ментори на 20 местни проекта, работят с общности от 13 различни населени места и достигат до над 500 хора от и извън общността.
Актрисата Поля Йорданова и директорът на театъра Петко Койчев разиграха етюди като част от обучение по презентационни умения за ученици от 10 до 12 клас от Ябланица и Луковит, участници в програмата „Старт в кариерата“.
Програмата на обучението включваше подготовка за интервю за работа, изграждане на умения за публично представяне, изготвяне на автобиография и кариерно ориентиране. Габровските актьори представиха различни ролеви модели и очаквани реакции при провеждане на успешно и неуспешно интервю за работа.
Програмата „Старт в кариерата“ на инициативата „Училищни чудеса“ работи с ученици с нисък социално-икономически статус от малки населени места в страната. Целта е да се окаже подкрепа на младите хора за развитието на техните таланти и личностна реализация, да се предотврати ранното им изпадане от образователната система, последващата социална изолация и бедност.
По време на програмата учениците получават менторска подкрепа за създаването на позитивни ролеви модели сред тях и обкръжението им от възрастни.
За последните три години инициативата „Училищни чудеса“ вдъхновява 62 ученици да се превърнат в лидери. Представители на инициативата стават ментори на 20 местни проекта, работят с общности от 13 различни населени места и достигат до над 500 хора от и извън общността.