Няма оплаквания от туристи в приемната на КЗП в Албена
Няма оплаквания от туристи в приемната на КЗП в Албена / netinfo
До момента няма оплаквания от туристи, подадени във временната приемна на Комисията за защита на потребителите в курорта Албена, съобщи началникът на регионалната структура на Комисията във Варна Соня Ангелова. Приемната действа в курорта за поредна година, като в нея могат да се подават жалби и сигнали на потребители, както и се предоставят консултации във връзка с туристическите услуги. Такива офиси има разкрити по цялото Черноморие. В Албена приемната се намира в х-л „Добруджа” и ще действа до края на септември. В кметствата в Балчик, Каварна и Шабла има служители, към които също могат да се подават сигнали от потребители.

Опитът от предишните години показва, че най-често летовниците се жалват от лоши санитарно-хигиенни условия в хотелите. Соня Ангелова припомни за случай в Кранево, при който туристи се оплакали, че хавлиите в хотела не се подменят всеки ден. Собственикът коригирал обслужването и дал безплатна вечеря на гостите си.

Летовниците често се оплакват и от некачествени стоки, които се продават в комплексите. Рекламации обикновено се подават за бижута, обувки и дрехи.