Поредният етап на кампанията за изнесени офиси на ЕНЕРГО-ПРО започна с посещение на малки населени места, в които вече бяха организирани приемни по-рано през тази година, но поради висок интерес от жителите в района, ще бъдат посетени отново. Сред тях е с. Дуранкулак, където изнесената приемна ще отвори врати в 10:00 часа днес и ще продължи до 14:00 часа.
Инициативата за изнесени офиси традиционно стартира през пролетта, като през първите етапи тази година бяха посетени общо 42 малки населени места на територията на 5 области, съобщават от компанията. Специалистите на ЕНЕРГО-ПРО консултираха и предложиха услуги на компанията на повече от 1500 клиента.
По време на изнесените офиси клиентите могат да стартират процедура по смяна титуляра на партидата, да получат консултация за процеса по присъединяване на нов обект към електроразпределителната мрежа и да се възползват от другите услуги на компаниите на ЕНЕРГО-ПРО. Единствено няма да има възможност за заплащане на тарифи и услуги в самия изнесен офис. За да се възползват от услугите на приемните по места, клиентите следва да носят документ за самоличност и за собственост на имота. Специалистите на компанията ще използват срещата си с всеки клиент, за да подновят при необходимост данните му в клиентската система, което създава възможност за бърза и по-ефективна комуникация между компанията и нейните клиенти.
Инициативата за изнесени офиси традиционно стартира през пролетта, като през първите етапи тази година бяха посетени общо 42 малки населени места на територията на 5 области, съобщават от компанията. Специалистите на ЕНЕРГО-ПРО консултираха и предложиха услуги на компанията на повече от 1500 клиента.
По време на изнесените офиси клиентите могат да стартират процедура по смяна титуляра на партидата, да получат консултация за процеса по присъединяване на нов обект към електроразпределителната мрежа и да се възползват от другите услуги на компаниите на ЕНЕРГО-ПРО. Единствено няма да има възможност за заплащане на тарифи и услуги в самия изнесен офис. За да се възползват от услугите на приемните по места, клиентите следва да носят документ за самоличност и за собственост на имота. Специалистите на компанията ще използват срещата си с всеки клиент, за да подновят при необходимост данните му в клиентската система, което създава възможност за бърза и по-ефективна комуникация между компанията и нейните клиенти.