И започна третият седмоднев на месеца първи от годината трета на управлението Му на Оногова, Що Калорифери И Ватенки И Пържоли Раздава.
И като прелетя той през девет страни в десета, при берлинската дева Анхела Меркелска отиде за съвет да го посъветва, пък и Той да покаже и делата добри, що свършил е.
Тъй срещнаха се, пък гербератор Ленторезец Първокопник издума й, че щом тя Девата Меркелска каже нещо, Той слуша и прави го.
И чу се „зер шьойн”, а той отвърна с „Шьойн зер”, пък много конграчулейшъни още получи.
Ден се мина не мина, чу се мълва страшна, че водачите митрополити поддали се на агентурна съблазън били и продавали и предавали ближните си и за миряните лошавини докладвали на силите на злото, иженарицаемите сигурности държавни. Събраха се хората по агората и чудеха се как възможно е от владиците петнайсет, единайсет общо да са кривнали от правия път и на шестия легион да се посветят.
И чудеха се човеците на кого да вярват, щом оказа се, че войните на Христа с вярата търгували са и то години много.
Тогаз в Разнородното събрание събраха се първенците на държавата с големина на една човешка длан, за да чуят що ще каже новата глава държавна.
Пък тя главата закле се и името й росно замълвиха хората по страната. И дълго хортува и предълго, а едни зълодяи насред събранието разнородно думи хулни и скверни изрекоха и писани слова издигнаха, за да смутят Избрания, ама парашутът им хич даже не отвори се.
Тъй първият Росен на републиката смени първия Георги, що древното чудовище Архар победи, а на Триглавата ламя коалиционна живот вдъхна.
А тръбачите медийни йерихонски ей тъй едно „Осанна” възвестиха, че хич без хвалба бива ли.
И изведнъж земята се разтвори, зловония, дим и чад запъплиха над градове и села, а две радиоизчадия с имена Весо Максимовсон и Красимир Калудовсон започнаха скверното си предаване „Шведска маса”.
Така родът бургаски беше предаден на погибление духовно и настана рев, вой и скърцание със зъби.
В началото на предаването беше радиоизпуснат унгарски рап с палавото име „Домбородом”. Водещите обаче надминаха и себе си, като изляха в ефира смайващото глупотевично песнопеене на пловдивския синузит Джорджано, по-точно парчето му с името „Защо така?”
Безумното поведение на Максимовсон и Калудовсон получи още едно проявление със специалния поздрав към всички владици-милиционери чрез песен на групата „Синяя птица” , изпята на руски език.
Това явно подтикна местният отец Презахарий да позвъни и да рече благо, че никога не е предавал миряните и не е донасял за тях, а е пишел доклади и донесения, за да може словото Божие да се чува и чете и в най-тъмните кабинети на Държавна сигурност, после призова всички да се покаят при него срещу 63 евроцента на минута от службата.
Отчето се възбуди много и покани Максимовсон да отиде в църквата му да попее там и после да попее в Шесто отделение. Божият човек призна, че върху калимавката му имало извезани петолъчки и че имал пагони, ама то петолъчки имало и по американския флаг.
Свещеникът после привика миряните да посетят магазина за църковна утвар и да си купят календарче с ликовете на „Владиците милиционери”, срещу което им обеща като бонус по един чифт чорапи, връзки за маратонки и анцуг-долнище от спортния щанд в същия магазин.
След тази проповед позвъни Ники, за да обясни, че клирът се е скрил в килера, ама в килера воняло като в селски нужник през лятото. По-точно, през юни и юли.
Заради това или заради друго в ефира последва стресиращо изпълнение на песента на Коцето Калки „Векът на любовта”, но изпято от варненската вълчица Стефифешън. Беше умопомрачително и невъзможно за слушане, но си изтече цялото в ефира за ужас на музикалните педагози. А човекът на пулта Максимовсон сал злокобно се кикотеше.
Тъй се стигна до основната тема на предаването „Как казармата или нейната липса се отразява на мъжете и трябва ли да има отново задължителна военна служба?”
Ники рипна по телефона и направи дискриминиращо изявление, че който не е ходил в казарма, може да стане мека китка, а после продължи със скандалното прозрение, че свещениците не ходят в армията и затова някои от тях са станали доносници.
Бате Коста призна, че в казармата се губят две години като време, ама изрази мнението си, че престоят в армията е полезен за мъжете. После добави, че днешните млади ловци не знаят как да държат пушката, защото не са били войници. Човекът определи армията като място, в което мъжът научава, че има кой да му помогне и че има на кого да се опре в тежък момент.
Странна госпожа изписка с изнервящ фалцет прозрението „Мъж, като лайно на дъжд”, но не обясни за кого се отнася това.
След нея професор Генчев обяви, че е написал монография „Как да вържем по 17 начина партенката и каква е връзката между партенките и лакираните нокти при мъжете”. Хабилитираният преподавател от университета по камиларство в Бухара прогнозира, че задължителната казарма ще изпразни чалгаджийниците, където според него ходили мъже с изскубани вежди, за да гледан певици с пластмасови цици.
После професорът изрази мнение, че при това положение самите мъже ще възмъжеят и припомни славното си минало на морски граничар във Военноморска база Атия.
Захарин Първанов каза, че казармата е хубаво място, където човек се учи на много полезни за живота му практики, като например да пренася ракия в компот от ягоди.
Радо Русев призова да се въведе задължителна казарма за шест месеца с много тежки изпитания за войниците, защото тогава щяло да стане ясно кой е мъж и кой е мазник. „Никакво по-леко, само здрав чанч!”, призова железният слушател.
След него думата взе една бясна госпожа, която нарече един от владиците Хрипльо, а други нарече търгаш на недвижими имоти.
След това определи трети владика като „поп на мутри и курви” и така се развихри, че Максимовсон и Калудовсон чак се постреснаха.
Госпожата подкара с обидни слова и представители на висшето общество в България и беше озаптена по единствено възможния начин, като й се затвори телефона. Пък и беше десет часа без няколко секунди.
Така свърши всичко за този петък. Но през следващия кретенизмът щял да продължи...
Чуйте деянията на двамата ефирни изедници в звуковия файл под снимката