„Шведска маса” изследва разликите между духовност и духане
„Шведска маса” изследва разликите между духовност и духане / колаж: Ангел Иванов
„Шведска маса” изследва разликите между духовност и духане
53580
„Шведска маса” изследва разликите между духовност и духане
  • „Шведска маса” изследва разликите между духовност и духане

И отпочна се третият седмоднев от месеца петий на годината трета от управлението Му на Онзи, Що Волейбола Оправи Без Пръчка Магическа.

И тогаз едни блъснитопковци волейболници скараха се и вредом хората натъжиха се. Не понрави се това братоубийство на самодържеца и Той привика ги в чертозите свои, пък с пръст посочи ги и рече им да се разбират, че за срам стават.

Тръбачите медийни ерихонски само туй чакаха и възвестиха едно „Осанна”, пък след тях глашатаи по агората между хората тръгнаха и слова елейни захортуваха в прослава на делата Му.

Той помоли да наредят на волейболниците да се сдобрят, Той каза, Той реши, Той помогна и прочие такива дитирамби затрептяха в небето, а хората почудиха се Той не трябваше ли друго да прави, вместо с волейболници несретни да занимава се.

В разнородното събрание пак запопържаха се и с лошави думи наричаха се, защото решиха да забранят пиенето тютюнево, а народът възнегодува и тютюноизпуши от мъка.

Не мина се ден и в разнородното събрание първенците приеха други тежки глоби за колари и пешеходци, що волно крачат по друмищата. И пак вопли чуха се, но прие се и тоз закон на четение първо.

А в града обдухан от ветрове страшни, що Сливен зовеше се, чу се, че едни хора пари давали на други хора, да правят един неща противозаконни. И рече девата Искра от рода Фидосов, че туй деяние скверно е и умът человечески не побира го и като ги посочи с пръст, заклейми ги ония, що го бяха свършили.

В такива времена тежки стигна се до петък, тогаз чу се как петел реве, а магаре кукурига, риба в морето излая и други знамения случиха се и хората питаха се какво ще да става и стана.

Две радиоизчадия, що Весо Максимовсон и Красимир Калудовсон зовяха се, предаване скверно „Шведска маса” започнаха и доброто от света свърши се, а вредом вой, рев и скърцание на зъби започна, а родът человечески беше предаден на гибел и погибление духовно.

Още в началото на предаването прозвуча безпаметно глупотевичното парче „Къси гащи” на славея на Тракия Джорджано. Момъкът демонстрира за пореден път уникалната си вокална техника, получена след кръвосмешение на ескалиращ синузит и задълбочаващ се ринит.

След него беше радиоизпуснат без оповестяване чрез сирени или имейл Мизар, но музикалният мизирабъл пя кратко. В тези минути двамата водещи ни се водеха ни ги водеха и тънеха в безмилие.

Имаше турски рап и немски йодлер, но всичко онемя, когато запя Стефифешън. Варненската дива едновременно се опита да замести Силвия Кацарова и Васил Найденов, но вместо кавър версия се получи кавърма и то лоша. В края на потресающото изпълнение Весо Максимовсон падна на рамене от стола и в ефир поиска ръката на Стефифешън. Тя изкрещя пронизително и светът оглуша.

След още стефифешънови парчета се стигна до основната тема „Кои са днешните духовни водачи на съвременна България?”

Отношение взе Добруджата, който осведоми слушателите, че някой си Тройчо Беройчо бил ревльо, а друг юнак Радо бил в болница с мъчителен дрисък.

Максимовсон и Калудовсон така и не разбраха какво общо има духовността с дрисъка, но никой не им обясни.

Ники спомена, че духовните водачи са умряли след Девети семтември и след тях е останал дъх на кисело зеле и шкембе чорба. Накрая рече „Народ без водач е рогач” и призова в училищата да се учи вероучение.

След него бат Коста призна, че в неговата класация на духовни водачи влизат професор Андрей Пантев, писателят и драматург Стефан Цанев и писателят Антон Дончев. Човекът ги определи като водачи на държавата и призна, че когато те говорят, той само слуша.

Съвсем в духа на темата за духовността своята нова песен изпя кралицата на съчките Деян Неделчев. Неначесаният съчкосъбирач с типичния си фалцет разказа чрез изразните средства на пронизителното песнопение и кълчене, че е гей, а хората от близкия му кръг били съответно лесбийка, травестити, транссексуални и зависимо анални.

Ефирът онемя и олевя. Беше странно усещане.

Писъците на събиращия съчки приключиха и след него се четоха стихове на Давид Преждов:

„Пена слуша новините

Пак открили магистрала

Само спомен са парите

дето беше ги събрала”

Накрая се оказа, че стихотворението било посветено на магистралните жрици и за край на просташкото предаване прозвуча отново елитната Стефифешън.

И тъй двучасовото безумие хлопна кепенците за седмица, а надеждите на слушателите бяха това да е завинаги.

Отново, поради изключителното техническо неграмотие на двамата лумпени-водещи, в звуковия файл ще чуете предаването без 20- тина минутки от него