Десетки хотелиери от Банско излязоха на протест пред начална станция на кабинковия лифт заради въведената от концесионера на ски зоната- "Юлен” такса за вход за ползване на паркинга. Протестиращите изразиха недоволството си, като заявиха, че въведената такса е несправедлива.
"Ние правим рекламите, ние докарваме туристите и накрая ни отразяха свободния достъп до паркинга на начална станция. Това не е нормално. До сега с концесионера бяхме партньори, от сега нататък ставаме врагове”, възмущаваха се протестиращите. Те заплашиха, че ще пренасочват туристите към други курорти като Пампорово, Боровец, дори и към курорти в чужбина.
Исканията на недоволните са да отпадне таксата за вход, която е 12 лева за всяко влизане в паркинга и да се възвърне 15-минутния безплатен достъп за микробуси, извозващи туристи от хотелите до началната станция на кабината. Те настояват и за съвместна среща между представители на туристическия бизнес, на фирмата концесионер и местната власт в курортния град.
Маркетинг- директорът на „ Юлен” АД Иван Обрейков обясни, че с тази промяна на правилата е пресечена незаконната дейност на паркинга, а хотелиерите и превозвачите, които желаят да ползват паркинга да сключат договор, като заплатят такса от 200 лева до края на сезона, или това е по 5 лева на ден за неограничен брой влизания на бус.
"Няма безплатен обяд”, бяха думите на Обрейков към протестиращите. „Искате да си плащаме и въздуха, който дишаме ли”, пък бе коментарът на един от недоволните хотелиерите. „Не може да плащаме 200 лева на края на сезона, защото през месец март ние сваляме цените, за да може да привлечем повече туристи, а с това заплащане разходите ни се увеличават и още повече, че ние нямаме престой на паркинга, а само оставяме туристите и си тръгваме”, категорични бяха протестиращите и допълниха, че за големите хотели този разход може да не е проблем, но за по-малките обекти това заплащане е абсурдно.
"Ние правим рекламите, ние докарваме туристите и накрая ни отразяха свободния достъп до паркинга на начална станция. Това не е нормално. До сега с концесионера бяхме партньори, от сега нататък ставаме врагове”, възмущаваха се протестиращите. Те заплашиха, че ще пренасочват туристите към други курорти като Пампорово, Боровец, дори и към курорти в чужбина.
Исканията на недоволните са да отпадне таксата за вход, която е 12 лева за всяко влизане в паркинга и да се възвърне 15-минутния безплатен достъп за микробуси, извозващи туристи от хотелите до началната станция на кабината. Те настояват и за съвместна среща между представители на туристическия бизнес, на фирмата концесионер и местната власт в курортния град.
Маркетинг- директорът на „ Юлен” АД Иван Обрейков обясни, че с тази промяна на правилата е пресечена незаконната дейност на паркинга, а хотелиерите и превозвачите, които желаят да ползват паркинга да сключат договор, като заплатят такса от 200 лева до края на сезона, или това е по 5 лева на ден за неограничен брой влизания на бус.
"Няма безплатен обяд”, бяха думите на Обрейков към протестиращите. „Искате да си плащаме и въздуха, който дишаме ли”, пък бе коментарът на един от недоволните хотелиерите. „Не може да плащаме 200 лева на края на сезона, защото през месец март ние сваляме цените, за да може да привлечем повече туристи, а с това заплащане разходите ни се увеличават и още повече, че ние нямаме престой на паркинга, а само оставяме туристите и си тръгваме”, категорични бяха протестиращите и допълниха, че за големите хотели този разход може да не е проблем, но за по-малките обекти това заплащане е абсурдно.