Съд разкритикува реклама на презервативи, гарантиращи 21 оргазма
Съд разкритикува реклама на презервативи, гарантиращи 21 оргазма / ThinkStock/Getty Images

Германски съд разкритикува немски производител на презервативи, който твърди подвеждащо в надпис, че неговата опаковка от 7 кондома "може да гарантира 21 оргазма", съобщава агенция ДПА.

Рекламират презервативи с пародия на „50 нюанса сиво"

Освен че потребителите биват въвеждани в заблуда, те могат да бъдат насърчавани да ползват презервативите нееднократно, счете съдийският състав в Дюселдорф, председателстван от Йохана Брюкнер Хофман. Поради тази причина е издадено съдебно постановление, което изисква премахването на рекламата от опаковката на берлинската фирма.

Германия затяга контрола на секс индустрията

Съдът в Дюселдорф е сезиран от кьолнски конкуренти на берлинските производители на презервативи, прехвалили стоката си.

Адвокатите на берлинчани изтъкнаха, че рекламата им е хумористична и закачлива и не трябва да се възприема буквално. На опаковката освен всичко фигурира и изричен надпис, който предупреждава потребителите да не използват повторно предпазното средство.

Източник: БТА