Германски съд разкритикува немски производител на презервативи, който твърди подвеждащо в надпис, че неговата опаковка от 7 кондома "може да гарантира 21 оргазма", съобщава агенция ДПА.
Рекламират презервативи с пародия на „50 нюанса сиво"
Освен че потребителите биват въвеждани в заблуда, те могат да бъдат насърчавани да ползват презервативите нееднократно, счете съдийският състав в Дюселдорф, председателстван от Йохана Брюкнер Хофман. Поради тази причина е издадено съдебно постановление, което изисква премахването на рекламата от опаковката на берлинската фирма.
Германия затяга контрола на секс индустрията
Съдът в Дюселдорф е сезиран от кьолнски конкуренти на берлинските производители на презервативи, прехвалили стоката си.
Адвокатите на берлинчани изтъкнаха, че рекламата им е хумористична и закачлива и не трябва да се възприема буквално. На опаковката освен всичко фигурира и изричен надпис, който предупреждава потребителите да не използват повторно предпазното средство.
Източник: БТА