Захариев Файт Тийм
Захариев Файт Тийм / NOVA
Победителят спечели 30 000 лв., които ще бъдат вложени в създаването на адаптирани фитнес зали за деца с увреждания в цялата страна
Големият победител в осмото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България, е “Захариев Файт Тийм”. Екипът на спортния клуб спечели сърцата на детското и възрастното жури в конкурса за социални предприемачи с благородната си кауза.

Светослав Самуилов създава “Захариев Файт Тийм”, за да помага на децата с увреждания в България да се чувстват като всички други деца – приети и приобщени. За да намали неравенството, той провежда фитнес занимания в специално оборудвана фитнес зала. Това помага за тяхната рехабилитация и социализация. Адаптираните спортни дейности развиват фината моторика, правят силно цялото тяло и стимулират децата да се социализират с всички свои връстници. Фитнес упражненията насърчават желанието и способността на децата с увреждания да се справят с ежедневните задачи, да преодоляват смущенията си и чувството за изолация, и да намерят нови приятели.

„Смятам, че тялото е като дрехата на човек, ако тя е скъсана или оцапана, това не трябва да определя цената ни или да слага етикет“, сподели Светослав Самуилов.

“Захариев Файт Тийм” бе избран сред 111 кандидатури от цялата страна след седем етапа на селекция. В предпоследния етап – онлайн гласуване, публиката имаше възможност да подкрепи своя фаворит сред петимата финалисти в конкурса - "Децата и града", "Активна Историческа Карта", "Захариев Файт Тийм", "Тийноватор" и "Монети Академия". На финала се класираха "Захариев Файт Тийм", "Децата и града" и "Активна Историческа Карта".

Децата и града
NOVA

На 7 декември тримата бяха оценени от възрастно и детско жури, които взеха финалното решение "Захариев Файт Тийм" да бъде големият победител в ПРОМЯНАТА 2021. Той ще получи безвъзмездно финансиране от 30 000 лв., а останалите четирима финалисти – по 10 000 лв. За да развият каузите си, всички петима финалисти ще получат менторска подкрепа и рекламна кампания на стойност 30 000 лв. в телевизионните канали на Нова Броудкастинг Груп.

Активна Историческа Карта
NOVA

„Вече за осма поредна година Нова Броудкастинг Груп подкрепя финансово социалните предприемачи с най-голям потенциал за развитие. Заедно с фондация Reach for Change даваме и друга ценна и дългосрочна подкрепа – тя включва менторска програма, обучения, индивидуални консултации и силна медийна подкрепа“, каза Вяра Анкова, Нова Броудкастинг Груп.

„Всички, които стигнаха до финала, стават част от Акселератора на ПРОМЯНАТА за шест месеца. Това включва много интензивна обучителна програма, в която те придобиват шанса да получат консултации от професионалисти в сферата на социалното предприемачество“, обяви Димитър Димитров, фондация „Reach for Change България“.

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за осма поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 200 000 деца и младежи от цялата страна, а Нова Броудкастинг Груп инвестира над 190 000 лв. в инициативата всяка година.