Бетинг компанията СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД влиза с амбициозни планове в българския футбол, а обичаната от хиляди привърженици надпревара приема името Сезам Купа на България.
„За нашия бранд е удоволствие, отговорност и привилегия да станем част от голямото семейство на българския футбол и спорт и сме амбицирани да допринесем за развитието на един още по-качествен продукт в рамките на турнира за Купата на България. От днес не просто се сменя името на надпреварата.
От днес Сезам Купа на България тръгва като проект с широк хоризонт, в чиито основи е заложено реализирането на редица инициативи“, сподели изпълнителният директор на СЕЗАМ ОНЛАЙН Деян Димитров на пресконференция в Национална футболна база „Бояна“.
От компанията споделиха още, че с цел турнирът да се превърне в още по-атрактивен за привържениците продукт, в него ще бъдат въвлечени хора с опит и поглед към българския футбол и медии.
„През годините в Нова Броудкастинг Груп работихме усилено за телевизионното развиване на продукта „Купа на България“. Увеличаването на броя на излъчваните мачове, поднасянето им с богата студийна програма, тегленето на жребиите на живо са само част от това. Сега сме много радостни, че усилията ни донесоха такъв резултат – намирането на спонсор на турнира“ – заяви Веселин Василев, директор „Спорт“ в Нова Броудкастинг Груп.
От страна на Българския футболен съюз техническият директор Георги Иванов приветства новия генерален спонсор с очакването за развитието на нещо ново и положително в българския футбол.
„Като ръководител, треньор и пряк участник в ролята си на футболист пазя много положителни спомени от турнира и се радвам, че се започва работа в посока надграждането и развитието му. Това наистина е една надпревара с различен заряд и много емоции, в която никога не се знае какво ще се случи и именно това я прави толкова интересна и обичана от феновете. Надявам се, че на всички нас, които обичаме, работим и живеем за тази игра, ни предстоят много вълнуващи мигове и положителни емоции в турнира Сезам Купа на България“, сподели Георги Иванов.
СЕЗАМ ОНЛАЙН даде заявка за създаването на телевизионен формат, който не е правен досега в България, и който ще повиши значително интереса към турнира.
„За нашия бранд е удоволствие, отговорност и привилегия да станем част от голямото семейство на българския футбол и спорт и сме амбицирани да допринесем за развитието на един още по-качествен продукт в рамките на турнира за Купата на България. От днес не просто се сменя името на надпреварата.
От днес Сезам Купа на България тръгва като проект с широк хоризонт, в чиито основи е заложено реализирането на редица инициативи“, сподели изпълнителният директор на СЕЗАМ ОНЛАЙН Деян Димитров на пресконференция в Национална футболна база „Бояна“.
NOVA
„През годините в Нова Броудкастинг Груп работихме усилено за телевизионното развиване на продукта „Купа на България“. Увеличаването на броя на излъчваните мачове, поднасянето им с богата студийна програма, тегленето на жребиите на живо са само част от това. Сега сме много радостни, че усилията ни донесоха такъв резултат – намирането на спонсор на турнира“ – заяви Веселин Василев, директор „Спорт“ в Нова Броудкастинг Груп.
От страна на Българския футболен съюз техническият директор Георги Иванов приветства новия генерален спонсор с очакването за развитието на нещо ново и положително в българския футбол.
„Като ръководител, треньор и пряк участник в ролята си на футболист пазя много положителни спомени от турнира и се радвам, че се започва работа в посока надграждането и развитието му. Това наистина е една надпревара с различен заряд и много емоции, в която никога не се знае какво ще се случи и именно това я прави толкова интересна и обичана от феновете. Надявам се, че на всички нас, които обичаме, работим и живеем за тази игра, ни предстоят много вълнуващи мигове и положителни емоции в турнира Сезам Купа на България“, сподели Георги Иванов.
СЕЗАМ ОНЛАЙН даде заявка за създаването на телевизионен формат, който не е правен досега в България, и който ще повиши значително интереса към турнира.